Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jussi sanoi:
Ennen kahdeksaa! Teillähän on ripeä tahti töissä :thumbdown
Niin meillä. Olen itseni ohella myös esimieheni, työhuonekaverini sekä pari muuta. Tilanteesta saisi jopa hyvän sketsin. Jos joku tulisi valittamaan, ohjaisin hänet seuraavalle henkilölle jne. Jokaisessa paikassa olisin itse vastassa. :thumbup: :D :eek:
 

Örfil

Guest
:D Haukuit itse itsesi :D

No mulla on vähän sama tilanne, kun olen "etäispesäkkeenä" meidän tiimistä yksin täällä Mansessa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ilta-aurinko paistaa, saunottu ja saunakahvit juotu. Eipä siis puutetta kummempaa.
 

Örfil

Guest
Meni yläselkä jumiin saven ja hiekan lapiomisesta. Kolmas ilta 1.5 tunnin päivittäistä lapiointisessiota. Lenkki ja kuntosali samalla kertaa.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Saunan jälkeen rento fiilis, terassilla tuli istuttua ja katsottua auringonlaskua metsänrajan taakse, upeeta, kesä tulee.:)
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Täällä Rovaniemellä oli aika valoisaa vielä klo 22.:eek:
Kohtahan siellä koittaa aika keskiyön auringon. Silloin voi mennä kapakkiin ja tilata auringonnousua auringonnoususta auringonlaskuun ja talon laskuun; saapi ryypätä koko kesän.
 
Viimeksi muokattu:

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Odottelen... saattaa aamulla olla ns. pahaelämä. Whittu - sanois äänitysmies Esko.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ihan hyvä fiilis.
Sedän palloa oli laajennettu. Kaikki ok.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sam sanoi:
Pitkä lounas taitaa tyypillisesti olla :alppu:
Ei ollut :alppu: oli muuten vain pitkä ja perusteellinen. :cool: Nyt vois ottaa nokoset, mutta ei taitaisi olla oikein soveliasta. Normaalisti en lounastelua harrasta juuri sen takia, että sen jälkeen alkaa nukuttaa.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Olga sanoi:
Ei ollut :alppu: oli muuten vain pitkä ja perusteellinen. :cool: Nyt vois ottaa nokoset, mutta ei taitaisi olla oikein soveliasta. Normaalisti en lounastelua harrasta juuri sen takia, että sen jälkeen alkaa nukuttaa.

Otitteko jälkkäriksi banaanit-halki?
 
Ylös