Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Voi vittujen kevät, saatanan karvalakkijuntit. Olin kylillä ja tulin isomman tien risteykseen kääntyäkseni vasemmalle, edessä keskelle ryhmittynyt suoraan jatkava Avensis, ei vilkkua päällä ja mä katon että mistään ei tuu mitään autoa ja tähtään vasemmelle liikenteenjakajan ja tän saatana karvalakkiäijän väliin. Karvalakkijunttidementikko on mua auton mittaa edellä ja KÄÄNTÄÄKIN KESKELLÄ RISTEYSTÄ JUST MUN ETEEN! Sellasen saatanan suorakulmakäännöksen, reippaalla kaasun ja kytkimen käytöllä tietty. Vissiin entinen kapiainen kun tollasia käännöksiä tekee, perkele. Mä lyön liinat kiinni ja väistön vasempaan ja Sitikan vasen takapyörä kolisee liikenteen jakajan reunan yli niin että rytke käy. Tää saatanan sokee papparainen ei huomaa tietenkään mitään ja jatkaa matkaa. Onneks oli jousitus 3/4-korkeudellaan niin ei tullu helmapeltiin reikää. Muuten näin vituttais mutta täällä seuduin noi karvalakkiäijät luulee tosiaankin omistavansa noi risteysalueet. Vittu. Mä käyn vielä puhutteleen tätä papparaista kun kartsalla näen.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Knoukkari sanoi:
Voi vittujen kevät, saatanan karvalakkijuntit. Olin kylillä ja tulin isomman tien risteykseen kääntyäkseni vasemmalle, edessä keskelle ryhmittynyt suoraan jatkava Avensis, ei vilkkua päällä ja mä katon että mistään ei tuu mitään autoa ja tähtään vasemmelle liikenteenjakajan ja tän saatana karvalakkiäijän väliin. Karvalakkijunttidementikko on mua auton mittaa edellä ja KÄÄNTÄÄKIN KESKELLÄ RISTEYSTÄ JUST MUN ETEEN! Sellasen saatanan suorakulmakäännöksen, reippaalla kaasun ja kytkimen käytöllä tietty. Vissiin entinen kapiainen kun tollasia käännöksiä tekee, perkele. Mä lyön liinat kiinni ja väistön vasempaan ja Sitikan vasen takapyörä kolisee liikenteen jakajan reunan yli niin että rytke käy. Tää saatanan sokee papparainen ei huomaa tietenkään mitään ja jatkaa matkaa. Onneks oli jousitus 3/4-korkeudellaan niin ei tullu helmapeltiin reikää. Muuten näin vituttais mutta täällä seuduin noi karvalakkiäijät luulee tosiaankin omistavansa noi risteysalueet. Vittu. Mä käyn vielä puhutteleen tätä papparaista kun kartsalla näen.
Ne papparaiset on tän maan meille sotineet ja tiet rakentaneet, että paree vaan olla kiitollinen.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mutku sanoi:
Ne papparaiset on tän maan meille sotineet ja tiet rakentaneet, että paree vaan olla kiitollinen.
Ei ollu niin papparainen vielä, joku viis-kuuskymppinen äijänretale.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Makeet jälkifiilarit kun kävi juokseen. :ahem: :ahem: :ahem:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Knoukkari sanoi:
Muuten näin vituttais mutta täällä seuduin noi karvalakkiäijät luulee tosiaankin omistavansa noi risteysalueet.
Samaa karvalakkijengiä kuin täällä? Jos tuttu ois tullu vastaan siinä samaisessa risteyksessä, niin autot ois ollu stopissa siinä keskellä risteystä ja ukot vaihtamassa kuulumisia auton ikkunasta? Yhtään välittämättä siitä, miten muu liikenne kulkee ja mistä.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Runar ja Kyllikki sanoi:
Samaa karvalakkijengiä kuin täällä? Jos tuttu ois tullu vastaan siinä samaisessa risteyksessä, niin autot ois ollu stopissa siinä keskellä risteystä ja ukot vaihtamassa kuulumisia auton ikkunasta? Yhtään välittämättä siitä, miten muu liikenne kulkee ja mistä.
Samoja äijiä. Kaupan pihat täynnä noita. Ja kun lähtevät sieltä pihasta niin ryhmittyvät takuulla siihen keskelle niin ettei mahdu sinne pihaan kääntään jos ei paukase jalkakäytävän reunan yli.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Iissäkin hyvä valikoima ihmisiä joilla ei ole vilkkua autossa. Kiva stondata liikenneympyrän äärellä ja arpoa mistä liittymästä noi meinaa mennä.:mad_old:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Iissäkin hyvä valikoima ihmisiä joilla ei ole vilkkua autossa. Kiva stondata liikenneympyrän äärellä ja arpoa mistä liittymästä noi meinaa mennä.:mad_old:
Huomasin saman viime viikolla kun Iin läpi ajelin. Oli Iin AaBeeCeen veikkauspisteessä muuten kaunis, nauravainen ja sinisilmäinen tyttö! Siitä pojot.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Micael sanoi:
Taitaa olla samaa jengiä Suonenjoen Iisveelläkin, ainakin ajotavoista päätellen.
Toinen mikä vituttaa on nämä vähän nuoremmat juntit, jotka jättää sen jarrutuksen viime tippaan kun lähestyvät etuajo-oikeutetun tien risteystä. Siinä sitten itte mietit että onkohan toi nähnyt mua ollenkaan vai miksi se ei näytä hiljentävän. Se on vissiin ylivoimaista sen verran sipaista pois sitä vauhtia, että se päätien porukka, mahdollinen, jono näkee tulleensa huomatuksi eikä joudu sahaamaan jarrujen kans.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Nyt näkyy taas niitäkin nuorisoa liikkeellä, jotka ovat kesärenkaiden huumassa ajelemassa ja tekevät hurjiakin ohituksia ja kiilaavat eteen, kunnes yhtäkkiä päättävätkin jarruttaa ja kääntyä vasemmalle päätieltä, ja koko hetkeä aikaisemmin ohitettu autoletka saa sitten jarrutella ja katsella näiden teinien tempauksia.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Moe Szyslak sanoi:
Iissäkin hyvä valikoima ihmisiä joilla ei ole vilkkua autossa. Kiva stondata liikenneympyrän äärellä ja arpoa mistä liittymästä noi meinaa mennä.:mad_old:
Vielä pahempia ovat väärin vilkuttavat. Eilen meinasin alle tuupata kun kaveri vilkutti, mutta ei kääntynytkään. :eek:
 
Ylös