Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Jr- sanoi:
Piti alkaa tekeen terassia, eilen tein perustukset siihen ja sahasin puut oikeaan mittaan. Vaan kun piti alkaa naulaileen runkoa yhteen niin naulaimen akku on finaalissa :jaska: Vasaralla ei ny voi alkaa kolistelemaan kun kakara on ulkona päikkäreillä ja vettäkin alkoi tihuttamaan :jaska:

Kuis syvälle teit perustukset? Mun pitäs kanssa tehä terassi, mutta aloitus tuntuu vaikeimmalta. Sitten jos ajattelin sen kattaa, ni tarvis varmaan joku toimenpideilmoitus tehä?
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Sammypiru sanoi:
Kuis syvälle teit perustukset? Mun pitäs kanssa tehä terassi, mutta aloitus tuntuu vaikeimmalta. Sitten jos ajattelin sen kattaa, ni tarvis varmaan joku toimenpideilmoitus tehä?
Ihan vaan tollanen kevyt ja helpoin mahdollinen perustus. http://www.juuso.1g.fi/kuvat/Rakennusrojekti/Terassit/

Lecaharkot on laitettu oikeeseen korkoon tohon murskeen päälle, saattaa routia joskus mutta routikoot kun tosta terassista tulee 'kelluva'. Toisaalta taas tossa taitaa olla 40cm tota mursketta joten tuskin routii ja vielä hyvät salaojat alla. Elikä en laita sitä tohon sokkeliin kiinni. Katetta ei myöskään tule joten perustuksien ei tarvii niin jykevät olla.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jr- sanoi:
Ihan vaan tollanen kevyt ja helpoin mahdollinen perustus. http://www.juuso.1g.fi/kuvat/Rakennusrojekti/Terassit/

Lecaharkot on laitettu oikeeseen korkoon tohon murskeen päälle, saattaa routia joskus mutta routikoot kun tosta terassista tulee 'kelluva'. Toisaalta taas tossa taitaa olla 40cm tota mursketta joten tuskin routii ja vielä hyvät salaojat alla. Elikä en laita sitä tohon sokkeliin kiinni. Katetta ei myöskään tule joten perustuksien ei tarvii niin jykevät olla.
Mulla olis terassin laatoitus edessä kesällä. Valettu kansi siis nyt.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Turhautunut. Pudottauduin tänään n. 1½ metristä alas kun piti kerkiä junaan - oikean jalkaterän ulkosyrjä hellänä näin jälkeenpäin. :mad_old:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ärsyyntynyt olo.
Jotain olen minäkin maapallon tavoista oppinut joten puran kiukkuni syyttömiin:
haistakaapa forumilaiset p***a. :mad_old:
 

MacGyver

Humppaliisa
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
4080
Sijainti
Pohjanmaa
Voisin kans haistattaa potat. Aamulla näytti että kahdelta ja vähä ennenkin vois lähtiä, mutta ku vähä joka asia vastustaa ja kaikki menee päin honkia. Jos parin tunnin päästä pääsis.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vituttava fiilis.

Kyrvät konttorilla lähtee puolilta päiviltä himaan eikä ilmoita kenttäväelle mitään. Saati toivottais hauskaa vappua tms.:rolleyes:

Pitäkää saatana tunkkinne!:mad_old:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ei kehumista. Yritin ottaa tunnin nokoset rankan viikon päälle. Vartin aikana tuli kolme puhelua. Päätin antaa periksi. Silmiä kirvelee, kun olin ihan vaipumaisillani uneen ja prrrrr ja taas prrrrrrrrrrrrr ja prrrrrrrrrrrrrrrrrr. :doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Avot akastakin soittivat mulle tänään ja kyselivät Kuopion vappusäätä.

Yritin keskeyttää monta kertaa mutta puhu päälle. Perkele.:mad_old:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Olga sanoi:
Mene K-kauppaan, saat plussaa!
Ässässä kävin. P-paikat olivat ekaa kertaa ihan täynnä :eek:
Jätin paljon ostamatta (esim. hedelmät) koska ryysis oli aivan liikaa :nope:
Tänään tuli Bonus-tiliote ja näköjään viime kuulta tullut 96 e S-bonusta :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Moe Szyslak sanoi:
Vituttava fiilis.

Kyrvät konttorilla lähtee puolilta päiviltä himaan eikä ilmoita kenttäväelle mitään. Saati toivottais hauskaa vappua tms.:rolleyes:

Pitäkää saatana tunkkinne!:mad_old:
Ei oo vitutusta jota ei sais viinalla pois.:eek:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Jaa, siinähän se kevät "mukavasti" etenee.
Vaihtuu nämä viljelysuunnittelu + tukihakemusten täytöt "oikeisiin töihin".
Hieman herukkapensaiden leikkausta tänään ja varmaan huomenna.
Polttopuitakin pitäisi katkoa ja sahauttaa parruja ja lankkuja, puiden taimien istutustakin lähiaikoina. Jotain töitä kai siellä pelloillakin pitäisi tehdä.
Vähän tympäisee tässä vaiheessa, mutta kun vauhtiin pääsee, niin sitten se luonnistaa.

Remppa tuli melkein valmiiksi Vappuun mennessä ( eilen huonekalukaupasta kiikutti kaveri oikean osan kirjahyllyyn klo 16 ). Pieniä sähkötöitä olisi vielä jäljellä. No, ei kai sitä kesäaikaan valoja tarvitsekkaan!:eek:
 
Ylös