Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Väsyttää aivan älyttömästi. Jostakin syystä olen nukkunut aika vähän viimeisen viikon aikana, olisko kroppa siirtymässä kesäaikaan tai jotain...
Iltaisin ei nukuta ja aamuisin olen ollut kuitenkin yllättävän pirteä. Ei kai siinä sitten: jos ei nukuta niin ei nukuta, mutta nyt vaan kun on niin monta huonosti nukuttua yötä alla niin alkaa jo vähän painamaan.
Vielä pitäis autokin katsastuttaa tänään. Kunhan sen olen hoitanut niin painun pehkuihin ja yhtään liioittelematta nukun ainaksin sata miljoonaa tuntia.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Kevyt kenttävitutus. Lähdenpä purkamaan sen rojujen repimiseen ja kuormaamiseen.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Fantastinen tunnelma. Formulaviikonloppu, lätkän mömmömmit käynnissä. Kaiken lisäksi keli on loistava, joten mikäs tässä. :)
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Trullinkaasu sanoi:
Fantastinen tunnelma. Formulaviikonloppu, lätkän mömmömmit käynnissä. Kaiken lisäksi keli on loistava, joten mikäs tässä. :)
Sama, mutta koko viikonloppu vapaaehtoisduunissa, mutta täytyy yrittää sopivin välein pysyä kärryillä.
Ja nälkä!!!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Knoukkari sanoi:
Kevyt kenttävitutus. Lähdenpä purkamaan sen rojujen repimiseen ja kuormaamiseen.
Aina auttaa kun päristelee Jonseredilla muutaman tunnin. :ahem:
 
Ylös