Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
Vähän monijakoinen fiilis..
Lihaskramppi laukesi aamulla venytellessä, joten pystyin liikkumaan. Kävin myös lääkärillä ja se antoi reseptit uusiin lääkkeisiin ja lähetteen fysioterapeutille.
Eli siltä osalta fiilis on ihan ok..

Mut sit tajusin juuri, että mulla jäi kotiavain kotiin sisälle (kun olin ottanut sen lauantaina pois avainnipusta), ja se avaushan maksaa sitten 50€. :(
Mitäs lääkettä antoi?

Aika kallis teilläpäin toi avaus. Kuopiossa maksaa 20€. Ainakin meidän entisessä taloyhtiössä. Nykyisin maksaa vaivan hakea vara-avain mummolta.:eek:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Moe Szyslak sanoi:
Mitäs lääkettä antoi?

Aika kallis teilläpäin toi avaus. Kuopiossa maksaa 20€. Ainakin meidän entisessä taloyhtiössä. Nykyisin maksaa vaivan hakea vara-avain mummolta.:eek:
Sirdaludia renotutukseen ja voltaren-tabuja tulehdukseen..

Mä en oo ihan satavarma tosta avauksen hinnasta mun taloyhtiössä, mutta tuo 50€ on Helsingissä se vakiintunut summa, et eiköhän se oo sama munkin talossa.
Mut vuokranantaja lupas tulla avaamaan mun oven, joten ei maksakaan onneksi mitään. :)
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Nukuin aamulla vahingossa tunnin ylimääräistä tuon pelin takia. Onneksi en myöhästynyt mistään.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Too much information received. Päätä särkee. Ei vaisinkaan, liian kauan lämpimässä luokkahuoneessa, jossa ei ilma vaihtunut.

*ottaa pari buranaa ja pullon jääkaapista, joka paljastui olueksi*
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vellu sanoi:
Too much information received. Päätä särkee. Ei vaisinkaan, liian kauan lämpimässä luokkahuoneessa, jossa ei ilma vaihtunut.

*ottaa pari buranaa ja pullon jääkaapista, joka paljastui olueksi*
Onks vielä persus kipee eilisestä?:doubtful:
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Kyrsii hieman nämä kylmät kelit. Sen verran on vielä "viljelyintoa", että tekisi mieluusti "vähäiset" ohran kylvöt, jos olisi lämpimämpää. Välillä räntäkuuroja - kuten nyt- ja välillä kirkasta auringonpaistetta.
No, kaikki aikanaan!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Nyt on taas yks niistä päivistä kun olis pitänyt jättää herääminen kokonaan väliin.. Tein pari tyhmää huolimattomuusvirhettä, jotka aiheuttavat lisäduunia muille (koska en saa kaikkea dataa palautettua). Vituttaa suunnattomasti. :(

Kyse siis ei ole vakavasta asiasta, mutta vituttaa silti.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös