Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
VR sanoi:
Nyt teki tuon pizzatoikin seurauksena yhtäkkiä mieli pizzaa. Yhden pellillisen oon tehnyt tänä vuonna ja siitä vielä jäljellä siivuja pakastimessa. :ahem:


Siitepölyn aikana ei kannata tehdä pizzaa, ellei halua juustokuorrutuksen joukkoon keltaista väriä lisää. :frank:
 

Örfil

Guest
Pännii...

Sattuu vasemman käden koitto- & soittosormeen. Olen tehnyt alkuviikon 20m pitkää kivimuuria tontin pitkälle sivulle ja löin perkkeles eilen moskalla käteen, takoessani kiviä rinteeseen.

Ihan kiva että joku jäsen on jäykkänä jo tähän aikaan aamusta, mutta nyt on jäykkyys väärässä jäsenessä. Toivottavasti toi nivel ei rustotu ja soittotyyli ei muutu "really" slowhand:iksi:thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Pännii...

Sattuu vasemman käden koitto- & soittosormeen. Olen tehnyt alkuviikon 20m pitkää kivimuuria tontin pitkälle sivulle ja löin perkkeles eilen moskalla käteen, takoessani kiviä rinteeseen.

Ihan kiva että joku jäsen on jäykkänä jo tähän aikaan aamusta, mutta nyt on jäykkyys väärässä jäsenessä. Toivottavasti toi nivel ei rustotu ja soittotyyli ei muutu "really" slowhand:iksi:thumbup:
:D :D :D

Niin, onhan se hyvä että on muutakin jäykkää kuin käytös.:eek:

Oma mielialani koostuu lähinnä siitä, että suolet huutaa hoosiannaa nälästä. Heräis toi kolleega, niin pääsis syömään.:mad:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Sen ku alat syömään. Eiköhän se siihen herää. :eek:
Nonni. Oli sitten aamiaispaikka täynnä autokauppiaita. Promillet niillä liikkui 3 ja 107 välillä. Hirveetä uhoa ja lässytystä.:eek:

Onhan se hienoa kun kerran vuoteen pääsee mamman kaulimen alta reissuun. Sitten ollaankin niin isoo herraa ja pelimiestä että.:D

Propsit autotrokareille!:thumbup: :alppu:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
En tiedä kumpaa enemmän, harmittaa vai naurattaa Itellan/Tullin kädettömyys. Emmä oikeesti tiedä kumpi tässä on enemmän syyllinen. Itella kai.

Ehkä kummiskin naurattaa enemmän koska asia on hoidettavissa yhdellä puhelinsoitolla.

Mulla on ollut ongelmana se, että ulkomailta tulevat tullattavat lähetykset menevät Hki-Vantaan tulliin ja ne täytyy sieltä henk.koht. noutaa (Täytyy noutaa, vaikka niiden arvo jäisi "selvästi" alle tullausrajan) Noh, siitä saatiin Itellan huolinnan kanssa sovittua, että jatkossa kaikki mulle tulevat lähetykset menevät Turkuun, koska käyn siellä muutenkin määrävälein.

No niin, nyt mulle on tullut lähetys jonka hinta postikuluineen on niin alhainen, että tulli+alv tuosta tekisivät vähän vajaat 10 euroa. Eli jää tässä tapauksessa alle sen rajan, että maksuja tarttis maksella. Arvata sopii, onko se paketti taas kerran Hki-Vantaalla vai Turussa niinkuin pitäs.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ihan OK, GP:tä odotellessa... ilta todennäköisesti vähän tylsempi, mutta kulutan aikaa joko skootteriajelulla tai sitten pelaan itselleni lisää käyttövaroja Partypokerissa.

Nimim. perjantaina 10 USD ilmaisbonuksen saanut ja tilillä tällä hetkell 49 USD (josta tuo 10 USD nostarajoitettu toistaiseksi). Taas on oppinut pelistä uusia saloja!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Dominic sanoi:
Ihan OK, GP:tä odotellessa... ilta todennäköisesti vähän tylsempi, mutta kulutan aikaa joko skootteriajelulla tai sitten pelaan itselleni lisää käyttövaroja Partypokerissa.

Nimim. perjantaina 10 USD ilmaisbonuksen saanut ja tilillä tällä hetkell 49 USD (josta tuo 10 USD nostarajoitettu toistaiseksi). Taas on oppinut pelistä uusia saloja!
Tuu istuun sittareita Full Tiltille ja ottaa taalat pois jenkeiltä. Hyvä tuotto.

Hyvä mieli, tasavauhtisen kaksitoistasen vedin. Kulkee.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Voi vatun votun vellu soikoon:jaska: Nyt joku ay-liike hätiin. Aloittivat sitten saatana 4.15 taasen naapuritontilla kaivinkoneitten ym kera härväämään. Ikäänkuin väsyttäisi. Muutenkin ihan hyvä fiilis, kun ihme liskojen yötä. Kylmää hikeä ja painajaisia tuohon neljään asti mitä nyt pari tuntia sain nukuttua. Sitten väsyneenä koululle koetta varten. Eiköhän ne nyt hyvissä ajoin ilmoittaneet, että koe alkaakin vasta klo10.:alppu:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Juuri kun aioin kertoa tänne, että tympii niiiiiiiiiiiiiiiiiiin, osui silmiini seuraava juttu. :doubtful:

Jos suuttumus, kateus tai jokin muu ikävä tunne
valtaavat tänään mielesi, on helppo syyttää siitä
muita ihmisiä. Valitettavasti totuus on kuitenkin
se, että tunteet kasvavat itsestäsi. Samalla tavoin
nousevat esiin myös positiiviset tunteet, kuten
rauha, ilo ja levollisuus. Valitset itse pidätkö
kiinni katkerista tunteista, vai päästätkö niistä
irti ja säilytät mukavammat tunnetilat.

Älä itke, äläkä raivoa. Ymmärrä.
-Spinoza
 
Ylös