Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Vähän masentava olo, tädillä todettiin pahalaatuinen rintasyöpä. :frown:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Device sanoi:
Vähän masentava olo, tädillä todettiin pahalaatuinen rintasyöpä. :frown:
Mutsilta on leikattu 3 (kolme) kertaa rintasyöpä. Vielä sitkuttelee!:thumbup:

Tsemppiä sinne!
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
:frown:



Olo on suhteellisen pirteä, mutta eilen hieman nolotti kaupassa, kun huomasin paitani olevan sisäpuoli ulospäin. Ihan tyylikkäältä se kyllä niin näytti, varmaan jotain muotia tämä tällainen kun en huomannut ihmisissä huvittuneita reaktioita. Yritin pitää pokan ja luikkia paikalta mahdollisimman huomaamattomasti kassan kautta pois.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Zaikom sanoi:
:frown:
eilen hieman nolotti kaupassa, kun huomasin paitani olevan sisäpuoli ulospäin. Ihan tyylikkäältä se kyllä niin näytti, varmaan jotain muotia tämä tällainen kun en huomannut ihmisissä huvittuneita reaktioita. Yritin pitää pokan ja luikkia paikalta mahdollisimman huomaamattomasti kassan kautta pois.
Turha sitä on nolona moisesta luikkia.
Ei muuta kuin nokka kohti tuulta ja pystyssäpäin - vaikka olisit sitten munasillaan :

Kun uimasta kerran noustuain en rannalta löytänyt vaatteitain,
niin kotia mennes poikaviikarit ne tiellä huus:
"hei tulkaa kaikki kattomaan tääl elämä on ulkomaan!"
- sain neitostenkin huomion kuin hattumuoti uus!
Mutta pystyssäpäin ja reilusti minä kaikki sivuutin - puvussa Aatamin ja mennessäin vihelsin


:ahem:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Vähän paska fiilis. Yhdessä keississä, mitä oon hoidellut, osa ongelmasta on yksien saksalaisten vastuulla ja toinen puoli ongelmasta on meidän puolella. Kun sitä on sitten sähköpostitse spekuloitu, niin sieltä tuli kommenttia, että "anna kun me tehdään meidän puolen analyysit ja mahdolliset korjaukset". No whiddu tehköön sitten! Meidän puolella tuossa tilanteessa on ollut toisenlainen toteutusfilosofia kuin niillä ja ne haluais meidän puolelle samanlaisen toteutuksen kuin niillä on. Tekis mieli pestä kädet koko touhusta. Onneks mä en päätä, miten tuossa edetään.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Hyvat viilikset! :thumbup: On Helsinki -paiva ja tv:sta tulee seka EM-kisoja etta golfin US Openia. Myohemmin illalla kolmas NBA-finaali Boston - Lakers, jota en tosin nae, kun ohjelmassa on kekkerit elikka illallinen.

12.6. on hieno paiva. Aivan kuten on 6.12. :kin!
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Tyokaveri leikkas mun hiuksia...nyt on toisella puolella n 2 millin sanki.
Hyva fiilis.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
lara sanoi:
Tyokaveri leikkas mun hiuksia...nyt on toisella puolella n 2 millin sanki.
Hyva fiilis.
Oon hieman kade. Toisaalta, multa pitäis leikata molemmin puolin tuohon mittaan, joten en ihan täysin kade. Parturi, jota mä olen käyttänyt, on ollut kiireinen lapsen kanssa tässä viimeiset kuukaudet :rolleyes:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
lara sanoi:
Tyokaveri leikkas mun hiuksia...nyt on toisella puolella n 2 millin sanki.
Hyva fiilis.
Kiitän onneani, että minun työkaverini ei ole leikannut minun hiuksiani. Siitäkin on erityisen hyvä fiilis! :thumbup:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Selkä jumissa, ei pysty kumartumaan. :thumbdown :thumbfh:
 
Ylös