Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Jos saa sanoa (jaaei?), niin tuo mainitsemasi alkukauden raskaus näkyi forumillekin saakka. Eräänkin kerran käväisi mielessä.

Mutta helvetin hienoa, jos alkaa taas elämä hymyillä :) :thumbup:
Kyllähän nuo alkuvuoden tapahtumat kävi tässä taas mielessä, kun meni just mummon synttärit tuossa ohi ja ensimmäistä kertaa niitä ei enää sitten vietettykään.

Mummon ja tädin poismenostahan se vuosi oikeestaan lähti liikkeelle ja kun heidät oli saatu hautaan, taisi mennä vain pari viikkoa, kun tuli tieto, että enolla on syöpä, eikä mitään tehtävissä. Kun eno oli saatu haudan lepoon, meni taas muutama viikko ja sit lähti setä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
AJ sanoi:
Kyllähän nuo alkuvuoden tapahtumat kävi tässä taas mielessä, kun meni just mummon synttärit tuossa ohi ja ensimmäistä kertaa niitä ei enää sitten vietettykään.

Mummon ja tädin poismenostahan se vuosi oikeestaan lähti liikkeelle ja kun heidät oli saatu hautaan, taisi mennä vain pari viikkoa, kun tuli tieto, että enolla on syöpä, eikä mitään tehtävissä. Kun eno oli saatu haudan lepoon, meni taas muutama viikko ja sit lähti setä.
Johan on koetellut:frown:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
:frown: No on AJ:tä koeteltu.

Äitini poismenon jälkeiset työt on jo jotakuinkin tehty, perunkirjoitus oli viime viikolla. Hautakivi asennetaan ensi viikolla. Olin pesänhoitajana, puuhaa on ollut varsin vähän viime aikoina. Lehtitilausten kanssa oli hiukan ylimääräistä, kun jotkut eivät 'älyä' sitä, ettei kuollut lue lehtiä eikä muut ole kiinnostuneita. APU oli vaikein katkaistava, mutta kuulemma Valitut Palat käyttää vielä törkeämmin hyväksi omaisten tokkuraisuutta.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Ja erilaiset järjestöt tms ei ole sen parempia (omakotiliitto lähetti vielä karhukirjeen maksamattomasta laskusta, prkl).
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
AJ sanoi:
Kyllähän nuo alkuvuoden tapahtumat kävi tässä taas mielessä, kun meni just mummon synttärit tuossa ohi ja ensimmäistä kertaa niitä ei enää sitten vietettykään.

Mummon ja tädin poismenostahan se vuosi oikeestaan lähti liikkeelle ja kun heidät oli saatu hautaan, taisi mennä vain pari viikkoa, kun tuli tieto, että enolla on syöpä, eikä mitään tehtävissä. Kun eno oli saatu haudan lepoon, meni taas muutama viikko ja sit lähti setä.
:(

Johan on ollut vaikeat ajat. Mulla ei ole ollut sen pahempia käymisiä kuin mummin poismeno. Onhan äidin puolelta molemmat isovanhemmat jo aikaisemmin, mutta ei ne niin suuria tunteita herättänyt kun isoisä kuoli jo ennen mun syntymää ja -äiti puolestaan makasi sairaalan vuodeosastolla ne viimeiset vuotensa --> mutsi on nykyään aikamoinen terveysfriikki jolle sen äiskän kohtalo on se viimeinen asia mitä se haluaa.

Hienoa AJ, jos olet toipunut.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Ihan hyvä. Toista oli viime yönä kun heräsin tunnin unien jälkeen polttavaan niskasta lähteneeseen, hartiaan ja olkavarteen heijastuneeseen kipuun, joka teki nukkumisen mahdottomaksi. Buranatabletilla lähti veks, eikä ole vielä tullut takaisin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Zaikom sanoi:
Ihan hyvä. Toista oli viime yönä kun heräsin tunnin unien jälkeen polttavaan niskasta lähteneeseen, hartiaan ja olkavarteen heijastuneeseen kipuun, joka teki nukkumisen mahdottomaksi. Buranatabletilla lähti veks, eikä ole vielä tullut takaisin.

Hmmm...oispa kiva tietää syy tuohon. Mulla meinaan on samanlaista toisinaan. Yleensä lähtee sillä pois, että ottaa särkylääkettä ja korkeemman tyynyn ja makaa ihan paikallaan. Itse olen mielessäni yhdistänyt tuon siihen kun joskus tyyny menee lättänäksi eikä ole kunnon tukea niskalle. Mulla heijastuu tuo kiou myös ohimoihin.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Runar ja Kyllikki sanoi:
Hmmm...oispa kiva tietää syy tuohon. Mulla meinaan on samanlaista toisinaan. Yleensä lähtee sillä pois, että ottaa särkylääkettä ja korkeemman tyynyn ja makaa ihan paikallaan. Itse olen mielessäni yhdistänyt tuon siihen kun joskus tyyny menee lättänäksi eikä ole kunnon tukea niskalle. Mulla heijastuu tuo kiou myös ohimoihin.
Itse olin nukahtanut kyljelläni makoillessa telkkaria katsoen ja luullakseni niska oli vääntynyt jotenkin huonosti. Hieman huonompiryhtinen kun olen, paksumpien tyynyjen käyttö vois tehdä hyvää.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Zaikom sanoi:
Itse olin nukahtanut kyljelläni makoillessa telkkaria katsoen ja luullakseni niska oli vääntynyt jotenkin huonosti. Hieman huonompiryhtinen kun olen, paksumpien tyynyjen käyttö vois tehdä hyvää.
Mullakin tulee tuo kipu nimenomaan kyljellään maatessa ja jos tyyny on liian matala. Kun otan kerkamman tyynyn, menen samalla selälleni ja pikkuhiljaa kipu katoaa kun olen ihan paikoillani. Ilman särkylääkettäkin, mutta särkylääkkeen kanssa nopeammin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
AJ sanoi:
Kyllähän nuo alkuvuoden tapahtumat kävi tässä taas mielessä, kun meni just mummon synttärit tuossa ohi ja ensimmäistä kertaa niitä ei enää sitten vietettykään.

Mummon ja tädin poismenostahan se vuosi oikeestaan lähti liikkeelle ja kun heidät oli saatu hautaan, taisi mennä vain pari viikkoa, kun tuli tieto, että enolla on syöpä, eikä mitään tehtävissä. Kun eno oli saatu haudan lepoon, meni taas muutama viikko ja sit lähti setä.
Tsemppiä kakkoselle!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
AJ sanoi:
Kyllähän nuo alkuvuoden tapahtumat kävi tässä taas mielessä, kun meni just mummon synttärit tuossa ohi ja ensimmäistä kertaa niitä ei enää sitten vietettykään.

Mummon ja tädin poismenostahan se vuosi oikeestaan lähti liikkeelle ja kun heidät oli saatu hautaan, taisi mennä vain pari viikkoa, kun tuli tieto, että enolla on syöpä, eikä mitään tehtävissä. Kun eno oli saatu haudan lepoon, meni taas muutama viikko ja sit lähti setä.
Voi että... Joskus murheelliset tapahtumat tulevat aaltoina. Jospa nyt olisi tyvenen aika.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
AJ sanoi:
Kyllähän nuo alkuvuoden tapahtumat kävi tässä taas mielessä, kun meni just mummon synttärit tuossa ohi ja ensimmäistä kertaa niitä ei enää sitten vietettykään.

Mummon ja tädin poismenostahan se vuosi oikeestaan lähti liikkeelle ja kun heidät oli saatu hautaan, taisi mennä vain pari viikkoa, kun tuli tieto, että enolla on syöpä, eikä mitään tehtävissä. Kun eno oli saatu haudan lepoon, meni taas muutama viikko ja sit lähti setä.
Huh huh, aika karmea alkuvuosi. :frown: :nope:
Hyvä, että fiilikset ovat taas plussan puolella.
 
Ylös