Lancer
Realisti
Onnea! :thumbup:
Ei jumakauta, tommonen hampputukka!:nope: :thumbfh:lfb sanoi:Ei hassumpi, tänään tuli tieto, että yliopisto on kelpuuttanut minut opiskelijakseen ja huomenissa sitten juhlimaan Ukon Juhlaa.
Kuiva paikka, mutta menestystä tielle!lfb sanoi:Ei hassumpi, tänään tuli tieto, että yliopisto on kelpuuttanut minut opiskelijakseen..
Onnitteluni.lfb sanoi:Ei hassumpi, tänään tuli tieto, että yliopisto on kelpuuttanut minut opiskelijakseen ja huomenissa sitten juhlimaan Ukon Juhlaa.
Siellä siis näemme!S.A sanoi:Onnitteluni.
Toivotaan, että tuollainen kirje minullekin 30.6. tulee. Voimme sitten molemmat iloisesti opiskella Kumpulassa, ellet ole sitten viime tietämäni vaihtanut pyrkimissuuntaasi.
Omat juhlimiseni taitavat huomenna rajoittua ruotsalaisen kansanmusiikin kuunteluun töissä. :doubtful:
Onnea! :thumbup:lfb sanoi:Ei hassumpi, tänään tuli tieto, että yliopisto on kelpuuttanut minut opiskelijakseen ja huomenissa sitten juhlimaan Ukon Juhlaa.
Onnea opintielle ja hyvää juhannusta! :thumbup:lfb sanoi:Ei hassumpi, tänään tuli tieto, että yliopisto on kelpuuttanut minut opiskelijakseen ja huomenissa sitten juhlimaan Ukon Juhlaa.
Ootsä menossa kuuntelemaan kansanmusiikkia S.A.n kanssa?:doubtful:lfb sanoi:Siellä siis näemme!
Ei sitä koskaan tiedä.Moe Szyslak sanoi:Ootsä menossa kuuntelemaan kansanmusiikkia S.A.n kanssa?:doubtful:
Missäs Kansalla on keikka?lfb sanoi:Ei sitä koskaan tiedä.
Micael sanoi:Upeaa. Mä rakastan sinua, elämä. Kuinka ihanaa se voikaan olla, se on todellista, rakkautta, upeaa, minä rakastan elämää, ja kaikkea tätä, mitä se ihmiselle antaa kaikista vastoinkäymisistä huolimatta.
Jokainen päivä on uusi ja aina se tuo jotain uutta ihmisen elämään. Kaikki menneet ovat historiaa ja kirpaiseviakin muistoja siihen mahtuu, mutta aina niistä oppii jotain uutta ja elämää eteenpäin. Se on todella JOTAIN ja se ELÄMÄÄ!!!:alppu:
Kiitos, Luojani sinulle, että suot minulle kaiken tämän, että saan elää sen.:alppu:
Ihmetys, että onko noi kaksi postausta todellakin saman forumin samasta toikista.kouvotsvoni sanoi:Meinaa väsyttää.
Jo vain. F1-forumin. :wink:Knoukkari sanoi:Ihmetys, että onko noi kaksi postausta todellakin saman forumin samasta toikista.
Kylä sen on jo kapitalistinenkin tiäremiäs myäntänyt että ei se mikään Luoja tätä suonut. Ihminen on alkujansa ollut KALA!Micael sanoi:Kiitos, Luojani sinulle, että suot minulle kaiken tämän, että saan elää sen.:alppu: