Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
lfb sanoi:
Ei hassumpi, tänään tuli tieto, että yliopisto on kelpuuttanut minut opiskelijakseen ja huomenissa sitten juhlimaan Ukon Juhlaa.
Ei jumakauta, tommonen hampputukka!:nope: :thumbfh:

Onnea, hieno homma!:ahem:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Kesäinen olo.

Kävely kesäillassa/yössä hyvässä seurassa ei ole ollenkaan huono juttu. Jos vaikka vertaa savuisessa pubissa oluella istumiseen tai kotona möllöttämiseen kossun ja videoiden kanssa.

Moon kokeillut kaikkia nuita kolmea vaihtoehtoa. Ensiksi mainittu ottaa voiton. Kevyesti.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
lfb sanoi:
Ei hassumpi, tänään tuli tieto, että yliopisto on kelpuuttanut minut opiskelijakseen ja huomenissa sitten juhlimaan Ukon Juhlaa.
Onnitteluni.

Toivotaan, että tuollainen kirje minullekin 30.6. tulee. Voimme sitten molemmat iloisesti opiskella Kumpulassa, ellet ole sitten viime tietämäni vaihtanut pyrkimissuuntaasi.
Omat juhlimiseni taitavat huomenna rajoittua ruotsalaisen kansanmusiikin kuunteluun töissä. :doubtful:
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
S.A sanoi:
Onnitteluni.

Toivotaan, että tuollainen kirje minullekin 30.6. tulee. Voimme sitten molemmat iloisesti opiskella Kumpulassa, ellet ole sitten viime tietämäni vaihtanut pyrkimissuuntaasi.
Omat juhlimiseni taitavat huomenna rajoittua ruotsalaisen kansanmusiikin kuunteluun töissä. :doubtful:
Siellä siis näemme!
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
lfb sanoi:
Ei hassumpi, tänään tuli tieto, että yliopisto on kelpuuttanut minut opiskelijakseen ja huomenissa sitten juhlimaan Ukon Juhlaa.
Onnea opintielle ja hyvää juhannusta! :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tuhosin muuten aamusta oman juhannusfiiliksen laulamalla vahingossa Kari Rydmanin 'Niin kaunis on maa'ta'.

Seuraavaksi muistin että kappaletta laulettiin työkaverin 11-vuotiaan Ossi-pojan hautajaissa, kun jäi pyörällä junan alle 90-luvun loppupuolella.

Olis Ossikin jo parikymppinen kaveri.:(
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Upeaa. Mä rakastan sinua, elämä. Kuinka ihanaa se voikaan olla, se on todellista, rakkautta, upeaa, minä rakastan elämää, ja kaikkea tätä, mitä se ihmiselle antaa kaikista vastoinkäymisistä huolimatta.

Jokainen päivä on uusi ja aina se tuo jotain uutta ihmisen elämään. Kaikki menneet ovat historiaa ja kirpaiseviakin muistoja siihen mahtuu, mutta aina niistä oppii jotain uutta ja elämää eteenpäin. Se on todella JOTAIN ja se ELÄMÄÄ!!!:alppu:

Kiitos, Luojani sinulle, että suot minulle kaiken tämän, että saan elää sen.:alppu:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Micael sanoi:
Upeaa. Mä rakastan sinua, elämä. Kuinka ihanaa se voikaan olla, se on todellista, rakkautta, upeaa, minä rakastan elämää, ja kaikkea tätä, mitä se ihmiselle antaa kaikista vastoinkäymisistä huolimatta.

Jokainen päivä on uusi ja aina se tuo jotain uutta ihmisen elämään. Kaikki menneet ovat historiaa ja kirpaiseviakin muistoja siihen mahtuu, mutta aina niistä oppii jotain uutta ja elämää eteenpäin. Se on todella JOTAIN ja se ELÄMÄÄ!!!:alppu:

Kiitos, Luojani sinulle, että suot minulle kaiken tämän, että saan elää sen.:alppu:
kouvotsvoni sanoi:
Meinaa väsyttää.
Ihmetys, että onko noi kaksi postausta todellakin saman forumin samasta toikista.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Micael sanoi:
Kiitos, Luojani sinulle, että suot minulle kaiken tämän, että saan elää sen.:alppu:
Kylä sen on jo kapitalistinenkin tiäremiäs myäntänyt että ei se mikään Luoja tätä suonut. Ihminen on alkujansa ollut KALA!
 
Ylös