Micael
Micael
Ja säkin VAAN SYÖT GRAAVILOHTA, KANNIBAALI.Runar ja Kyllikki sanoi:Kylä sen on jo kapitalistinenkin tiäremiäs myäntänyt että ei se mikään Luoja tätä suonut. Ihminen on alkujansa ollut KALA!
Ja säkin VAAN SYÖT GRAAVILOHTA, KANNIBAALI.Runar ja Kyllikki sanoi:Kylä sen on jo kapitalistinenkin tiäremiäs myäntänyt että ei se mikään Luoja tätä suonut. Ihminen on alkujansa ollut KALA!
Ihmettlee vaan, ja lukee, ja antaa ajatuksen lentää.:alppu:Knoukkari sanoi:Ihmetys, että onko noi kaksi postausta todellakin saman forumin samasta toikista.
Micael sanoi:Ja säkin VAAN SYÖT GRAAVILOHTA, KANNIBAALI.
Heh, suutin :jaska:Jussi sanoi:Järkyttävä vitutus, saatananperkele noita ferrarin vitun saatanan pakoputkia :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old: :mad_old:
Miten niin puuttuis? :tongue:OoPee sanoi:Heh, suutin :jaska:
Nyt vielä puuttuis se, että ton pakoputkivaurion vuoksi moottorikin kärsi sen verran, että joutuvat vaihtamaan sen seuraavaan kisaan, jolloin Kimille 10 ruudun rangaistus.
Varmaan otti kone nokkiinsa. Kompromisseja joutuu tekemään seuraankin kisaan.OoPee sanoi:Heh, suutin :jaska:
Nyt vielä puuttuis se, että ton pakoputkivaurion vuoksi moottorikin kärsi sen verran, että joutuvat vaihtamaan sen seuraavaan kisaan, jolloin Kimille 10 ruudun rangaistus.
Tää oli mulle ihan uusi pykälä :eek!: Näköjään menny ohi. Hyvä sitten, jos näin on.Jussi sanoi:Ps. yhden koneenhan sai vaihtaa ilman rangaistusta tänä kautena, ja Kimin saldohan on vielä käyttämättä...
Kyllä mä oon edelleenkin sitä mieltä, että se, joka jälkilähetyksiä kattoo ja silti tunkee ittensä heti kisan jälkeen F1-Forumille, niin ihteään saa syyttää, jos spoilautuu. Sitäpaitti kun kattoo noita forumin uutisotsikoita tuolla ylhäällä ("Ferrarille kaksoisvoitto, Räikkönen 2"), niin eiköhän siinä oo vastaus sun kysymykseesi :wink:AJ sanoi:Saikos näistä muuten vielä puhua, kun ei oo pääkanavan jälkilähetys tullut vielä? Vai mikä olikaan forumin politiikka tän asian suhteen?
Täh? Onko täällä joku toimiva uutispuolikin? Meikähän lukee vain Vapaan otsikoita... Jahas taidan olla Hamilton. Tossahan ne on näkyvissä, kun hieman katsettaan ylemmäksi nostaa.OoPee sanoi:Kyllä mä oon edelleenkin sitä mieltä, että se, joka jälkilähetyksiä kattoo ja silti tunkee ittensä heti kisan jälkeen F1-Forumille, niin ihteään saa syyttää, jos spoilautuu. Sitäpaitti kun kattoo noita forumin uutisotsikoita tuolla ylhäällä ("Ferrarille kaksoisvoitto, Räikkönen 2"), niin eiköhän siinä oo vastaus sun kysymykseesi :wink:
Tai että auto olisi sen puuttuvan papoputken verran liian kevyt.OoPee sanoi:Heh, suutin :jaska:
Kirjoitit papoputki! Mokasit.Moe Szyslak sanoi:Tai että auto olisi sen puuttuvan papoputken verran liian kevyt.
Aika kiva kun imuilmaan rykäsee palokaasuja ja muuta pientä sälää.
Tarkoitat kai, että kyseinen hahmo moekasi?Il Tempo Gigante sanoi:Kirjoitit papoputki! Mokasit.
Niinhän sä LUULET!Il Tempo Gigante sanoi:Kirjoitit papoputki! Mokasit.
Papoputki kuuluu samaan sarjaan kuin kepsutti, simappi, kakkori (traktori) jne.Moe Szyslak sanoi:Niinhän sä LUULET!
Missäs sä oot persees noin polttanut? Horjahditko Jussina kännissä kiukaaseen vai?Moe Szyslak sanoi:Niinhän sä LUULET!