Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Mietin yhtä pakoputkijuttua Jack Danielsin kanssa. Nyppii muttu en ole varma kuinka paljon.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Muuten tosi hyvällä mielellä, mutta nyppii vähän nuo "Mitä siihen aseen hankkimislupalappuun kannattais keksiä perusteeksi, että varmasti sais sen pyssyn"-kyselijät. :mad:
Keksiä? Mit vit?
Yleensä sanon noille kyselijöille suorat sanat: Jos ei itsekään tiedä mihin lailliseen tarkoitukseen aikoo asetta käyttää vaan täytyy muilta kysellä, on parempi unohtaa koko aseen hankinta, koska homma viittaa siihen että ollaan hankkimassa asetta ihan vaan siksi, että pyssyt kiinnostaa. Ei siksi että aikoisi jotain ihan oikeaa ampumalajia sillä harrastaa tai muuhun lailliseen tarkoitukseen käyttää.

Ainakaan itse en koskaan ole joutunut muilta kyselemään, että mhiin tarkoitukseen mun kannattais heidän mielestään asetta käyttää. :rolleyes: Kyllä mulla on aina hankkiessa ollut tiedossa niin käyttötarkoitus kuin paikka missä on tarkoitus käyttää.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Pinna on kireällä. Pitää huomenna töihin mennä. Pidin ahneuksissani jo kolme viikkoa kesälomista pois. Yritän nyt vikaa viikkoa jaksaa pantata elokuuhun asti. Ehdin jo julistaa, että jos Moen Ruupeneita ei ilmesty maanantaina, niin en avaa koko konetta töissä. Mutta miten voin tarkistaa Ruupeneiden ilmestymisen jos en avaa sitä konetta? :nope:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Hermostuttaa ja vituttaa tää jatkuva sade. Hommat ei edisty. Perkele.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Taas on vähän sellainen rytmihäiriöinen olo. Ei hyvä. :dunno:
Taitaa stressi tehdä tehtävänsä.
 

Örfil

Guest
Joo, tää sade ärsyttää. Joo, ja olen itse hokenut ettei säästä saa valittaa, mutta kun nyt valituttaa.
 
Ylös