Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
toleranssisiipi sanoi:
Nöyryys, katumus, helpotus... Kuukausien seikkailut päätty siihen että tajusin mikä mulle on tärkeintä, ja otin varmasti opikseni. Ikävä kyllä siinä oppiessa muita ihmisiä sattui tosi pahasti, ja se kaduttaa enemmän ku mikään muu tässä.
Jaksamisia.
Mulla on vahan samanlainen fiilis. En tunnu loytavan sita yhta palaa, minka jouduin jattamaan suomeen kun lahdin ja sit lopulta katos kokonaan. Eika kukaan tunnu samalla tavalla mua onnelliseksi tekevan. En tieda mita nyt sitte pitais. Antaa muiden vaan olla hetken aikaa vai yrittaa viela etsia.
Kaikista eniten pelkaan nyt, etta kun joskus palaan takaisin suomeen, on samanlainen valinta edessa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
kouvotsvoni sanoi:
"suurimmat" mielialanvaihtelijat:
1.Olga
2.Moe Szyslak
3.kouvotsvoni
4.Juskanen
5.burb
Onpahan sentään jollain listalla 'piikkipaikka'. Se on vaatinut pinnistelyä ja mielialaraporttien keskittämistä tähän toikkiin. Muiden mielialavaihtelut näkyvät v**utustoikissa, juomatoikissa jne.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
toleranssisiipi sanoi:
Sitä ei vois ton osuvammin sanoa.
Toivon että puoliso pystyy antamaan sulle anteeksi ja jotenkin ymmärtämään tuon. Ei tule olemaan helppoa kummallekaan, joten voimia sinne kovasti!
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Kevyttä raskaampaa kenttävit**usta!:jaska: :mad:
Monta pientä asiaa "viturallaan", osan tyrinyt hieman taitamattomuuttani ja vettäkin sataa kuin esterin perseest....:mad_old: Viimeiset AIV-nurmet lie jo veden peitossa ja pyörälenkillekään ei kehtaa tuonne kuurojen sekaan lähteä.

No, jos kerta Metsäkeskuksen esittelijä ei tiedä oman laitoksensa metsänparannusvarojen ja siihen liittyvien kulujen verotuskäytäntöä, niin menkööt sitten virheeelisesti täältäkin kirjanpitoon ja verottajalle meneviin vastineisiin!:jaska:

No, ei nämä niin vakavia ole, huomenna saattaa olla jo mieliala toinen. :eek: Ei maailma kaadu näihin kuitenkaan....Pientä siis verrattuna vaikka vakavampiiin peruuttamattomiin huoliin ja murheisiin!
Tai oikeastaan, hölmöhän olen, kun "tyhjästä kitisen":frank: :eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Nopeahuoli sanoi:
Oot aina ollut mun listalla ns. "piikkipaikalla" ;)
Et arvaa, miten tarpeeseen tuo ilmoitus tuli. :ahem: Kiitos. Vaikka olisi huijaustakin, niin hyvää teki. Tänään on ollut niin alakuloinen mieli, kun työt ahdistavat ja sen takia olen ollut 'vähän' vaikeasti käsiteltävä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sopiva puhekumppani/kuuntelija paransi mielialaa kovin. Nyt nukkumaan ja aamulla reippaana ylös (töihin).
 
Ylös