kouvotsvoni
Banjottu
"suurimmat" mielialanvaihtelijat:
1.Olga
2.Moe Szyslak
3.kouvotsvoni
4.Juskanen
5.burb
1.Olga
2.Moe Szyslak
3.kouvotsvoni
4.Juskanen
5.burb
Hormonikäyrästä.Jussi sanoi:Miten toi on laskettu?
Sitä ei vois ton osuvammin sanoa.Moe Szyslak sanoi:sitä on palattu häntä koipien välissä kotiin.
Ihan hyvin.Jussi sanoi:Miten toi on laskettu?
Jaksamisia.toleranssisiipi sanoi:Nöyryys, katumus, helpotus... Kuukausien seikkailut päätty siihen että tajusin mikä mulle on tärkeintä, ja otin varmasti opikseni. Ikävä kyllä siinä oppiessa muita ihmisiä sattui tosi pahasti, ja se kaduttaa enemmän ku mikään muu tässä.
Onpahan sentään jollain listalla 'piikkipaikka'. Se on vaatinut pinnistelyä ja mielialaraporttien keskittämistä tähän toikkiin. Muiden mielialavaihtelut näkyvät v**utustoikissa, juomatoikissa jne.kouvotsvoni sanoi:"suurimmat" mielialanvaihtelijat:
1.Olga
2.Moe Szyslak
3.kouvotsvoni
4.Juskanen
5.burb
kouvotsvoni sanoi:"suurimmat" mielialanvaihtelijat:
1.Olga
2.Moe Szyslak
3.kouvotsvoni
4.Juskanen
5.burb
Olga sanoi:Onpahan sentään jollain listalla 'piikkipaikka'.
Ihan hyvin!Jussi sanoi:Miten toi on laskettu?
Toivon että puoliso pystyy antamaan sulle anteeksi ja jotenkin ymmärtämään tuon. Ei tule olemaan helppoa kummallekaan, joten voimia sinne kovasti!toleranssisiipi sanoi:Sitä ei vois ton osuvammin sanoa.
Et arvaa, miten tarpeeseen tuo ilmoitus tuli. :ahem: Kiitos. Vaikka olisi huijaustakin, niin hyvää teki. Tänään on ollut niin alakuloinen mieli, kun työt ahdistavat ja sen takia olen ollut 'vähän' vaikeasti käsiteltävä.Nopeahuoli sanoi:Oot aina ollut mun listalla ns. "piikkipaikalla"
Kaikkeen pitää nykyään varautua.Nopeahuoli sanoi:Mitas ma sua huijaisin Moon rehellinen suomalainen :ahem: :ahem: