Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Makkonen

Guest
Helpottunut fiilis.
Ollut todella haastavaa duunia pari edellistä viikkoa.
Vastuuta on ollut paljon, mutta on se myös palkitsevaa kun on onnistunut työssään.
Tänään sain eräältä työkaverilta niin hienon kohteliaisuuden että en ole koskaan/keneltäkään saanut sellaista. Liittyi minuun henk.kohtaisesti, ei mitenkään duuneihin. Tuntui todella hyvältä.
Nyt saa pari päivää huilata.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
S.A sanoi:
Toivotaan, että tuollainen kirje minullekin 30.6. tulee. Voimme sitten molemmat iloisesti opiskella Kumpulassa, ellet ole sitten viime tietämäni vaihtanut pyrkimissuuntaasi.
Oli tänään jo posti sellaisn tuonut. Ensi viikolla, kun DIA-valinnan tulokset tulevat, voin sitten alkaa oikeasti punnitsemaan eri opiskeluvaihtoehtoja.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
S.A sanoi:
Vitutttaa.

Tämän kuun loppuun käytössäni on vuokraisännän nettiliittymä, mutta heinä- ja elokuuksi pitäisi ottaa liittymä omalla nimellä. Kaapeliyrityksen sivuilla kerrotaan seuraavaa:
"När du beställer Bredband från Com Hem kan du själv bestämma bindningstid - 0 eller 12 månade"
Mutta kun sieltä yrittää liittymää tilata, vaihtoehdoiksi ei tule kuin 12 kuukauden sitoumuksellisia. Sivuilta en ainakaan minä löydä kuin teknisen tuen numeron ja "Kontakt oss" -lomakkeen täytöstä ei tunnu olevan paskaakaan hyötyä.

Kai sitä pitäisi mennä jonkun jälleenmyyjän juttusille saadakseen jotain palvelua... Sitten pitäisi varmaan osata sanoakin siellä jotain. :jaska:
Nyt (viikon kuluttua yhteydenotostani) tuli Com Hemin asiakaspalvelusta mailia. Muuten hyvä, mutta siinä ei ollut minkäänlaista vastausta, ainostaan tyhjä "svar"-kohta...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Moe Szyslak sanoi:
Tuntuuko myös raskas huohotus niskassa?

On nimittäin aidsin ensioireita.:ahem: :ahem:
Ei sentään.

Mites mä muka aidsin saisin kun en edes käytä suonensisäisiä huumehia. :rolleyes:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
burb sanoi:
Ei sentään.

Mites mä muka aidsin saisin kun en edes käytä suonensisäisiä huumehia. :rolleyes:
Esim. vesihanasta jota joku aids-tyyppi on käpälöinyt tai pullasta jonka on joku aids-tyyppi leiponut.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Mainio mieliala. Bf vei minut eilen yllättäen ja pyytämättä kenkäkauppaan ja tänään lupas viedä Ikeaan :ahem: Olen vakuuttunut, että se maailman ihanin mies onkin minulla :D
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Saatananmoinen kiire. :thumbdown

Yrittää tehdä loman alta hommia pois ja uutta tulee koko ajan enämpi tilalle. :doubtful: :doubtful: :doubtful:
 

Örfil

Guest
Juskanen sanoi:
Mainio mieliala. Bf vei minut eilen yllättäen ja pyytämättä kenkäkauppaan ja tänään lupas viedä Ikeaan :ahem: Olen vakuuttunut, että se maailman ihanin mies onkin minulla :D
Soitteleeko se myös Kaktukselle:confused:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Yksinäinen ja täysin energiaton.
Selkä hiukkasen arastaa, ei viitti lähteä juoksemaankaan. Pistän varmaan suklaakakun uuniin ja illalla hieman käveleskelyä.
 

Lisko

Well-known member
Liittynyt
10.5.2006
Viestit
666
Sijainti
Liskola
Vituttaa.
Taas on pää pyörällä naisten takia. No huomenna pitää sitten vähän selvitellä asioita..
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
lara sanoi:
Yksinäinen ja täysin energiaton.
Selkä hiukkasen arastaa, ei viitti lähteä juoksemaankaan. Pistän varmaan suklaakakun uuniin ja illalla hieman käveleskelyä.
Luin: "yksinäinen ja täysin alaston"
 
Ylös