Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Vähemmän hedelmäinen, karhea, hapan. Kesäflunssaa pukkaa.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Täällä on menossa 'Runoviikko' ja juhlitaan myös paikkakunnan omaa sankaria Eino Leinoa. Senkin kunniaksi olen tässä kuunnellut Hymyilevää Apolloa useaankin kertaan. :)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tämmöinen panee vituttamaan ihan tosissaan:

Lehti:
Hyvinkään yliajajalla rattijuopumustuomioita
3.7.2008 9:57
Hyvinkään kuolemaan johtaneen yliajon turmakuskilla on tilillään aiempia tuomioita rattijuopumuksesta, kertoo sanomalehti Aamuposti.

Lehden mukaan mies on tuomittu edellisen kerran vasta viime viikolla ehdolliseen vankeusrangaistukseen törkeästä rattijuoppoudesta, joka tapahtui maaliskuun lopulla. 17-vuotiaan naisen hengen vaatinut yliajo sattui tuomion saamisen jälkeen, saman viikon lauantain vastaisena yönä.

Mies on tällä hetkellä vangittuna. Hänellä on lisäksi sakkotuomio tammikuun lopun rattijuoppoudesta sekä edelleen oikeuskäsittelyssä oleva törkeä rattijuopumus vapunpäivältä.

Lehti kertoo myös, että poliisin ottaessa miestä kiinni hän oli uhkaillut kyydissään ollutta toista miestä.


STT
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Moe Szyslak sanoi:
Tämmöinen panee vituttamaan ihan tosissaan:
Kun tausta on tuollainen, kuolemantuottamuksesta on väärä. Tuollaisessa jatkuvasti kännissä ajelusta pitäisi tulla tuomio taposta, eihän se aiemmista kerroista mitään ole oppinut.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Mutku sanoi:
Suorastaan ketuttaa. Tietokoneet, nuo nykypäivän helvetinkoneet!
Sain about kuukausi sitten vihdoin toimimaan videokameran ja Vistan välisen firewire-yhteyden ja nyt kun tänään olisi lähes 5h purettavaa matskua niin ei toimi :mad: Eikä vanha ajurinpoisto-menetelmä toiminut :mad:
Nyt sain toimimaan joten kuten - ainakin hetkellisesti. Kop kop.
Olo helpottunut.

Jatkaa editointia...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Naurattaa nämä forumin letkautukset mutta toisaalta vituttaa, kun mun tilastot ei stemmaa prismojen osalta.:jaska: :jaska: :D :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vellu sanoi:
stemppiä! :thumbup:
Löyty vika, mutta pitää ajaa koko keskuskone kerran päivittäen läpi.

Aika peeloja jotkut kun avaavat uuden asiakasnumeron, kun eivät löydä vanhaa!:thumbfh: :nope: :mad:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
No nyt tuli tehtyä turhaa työtä...samperi tämä sähköpostisydeemi on persiasta. :mad: 3-4 päivän LÄHTEVÄT sähköpostit oli jäänyt jumiin (mouse slip..ja määritykset muuttuivat..EIKÄ mitään virheilmoituksia)....joutui lähettelemään tärkeimmät uudestaan. :jaska:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
No nyt tuli tehtyä turhaa työtä...samperi tämä sähköpostisydeemi on persiasta. :mad: 3-4 päivän LÄHTEVÄT sähköpostit oli jäänyt jumiin (mouse slip..ja määritykset muuttuivat..EIKÄ mitään virheilmoituksia)....joutui lähettelemään tärkeimmät uudestaan. :jaska:
Mulla tulee näitä vastaavia mokia, kun on välillä Sonera, Eliisan ja DNAn liittymissä, eikä muista vaihtaa lähettävän palvelimen osoitetta!:thumbfh:

EI OO SATTUNUT YKS TAI KAKS KERTAA!:jaska: :jaska:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
Mulla tulee näitä vastaavia mokia, kun on välillä Sonera, Eliisan ja DNAn liittymissä, eikä muista vaihtaa lähettävän palvelimen osoitetta!:thumbfh:

EI OO SATTUNUT YKS TAI KAKS KERTAA!:jaska: :jaska:
EN TEHNYT MITÄÄN MOKAA ELI SE SIITÄ....hiiri vain lipsahti...:mad_old: :mad_old: :mad_old:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
EN TEHNYT MITÄÄN MOKAA ELI SE SIITÄ....hiiri vain lipsahti...:mad_old: :mad_old: :mad_old:
Minäpäs taas tein. Valkoharmaissa sukissani. Mallia varreton!:ahem: :frank:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Oon aika guru. :thumbup:

Ratkaisut lähtee nyt jo käytännössä selkäydinjatkeesta.

Mun maine Kiinassa vaan nousee. Saa nähdä, kuinka korkeella se on olympiahuuman aikoihin. Siellä lanseerataan uusi hurraa-huuto "VELLU, VELLU" ja keksivät uuden merkin kuvaamaan tuota nimeä kiinan kieleen.

Alphaville oli Big in Japan, joten ne tietää, mistä mä puhun.

no joo, kunhan oon iloinen ja huvittunut siitä, että ne kysyy sellaisia asioita, joihin tiedän vastauksen vaikka unissani.
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Vituttaa, kun taas iski flunssa päälle. Maailman vittumaisin tauti.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tavanomaistakin parempi.
Kauniin aamun vuoksi varmaan oikein alkoi ajatella, että oikeesti ei juurikaan enempää vois enää elämältä vaatia. Kaikki asiat, henkilösuhteita myöden on just sillä mallilla kuin toivoo, ulkona on hieno kesäinen päivä eikä mun tartte tehdä yhtään mitään jos en halua.
Mahtava fiilis.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Eipä ole mielessä valittamista. Ei kiirettä ollenkaan ja aamukahvikin on erityisen hyvää. :) Hymiö alkuperäisessä merkityksessään.
 
Ylös