Olga
.
Ei hassumpaa olla lomalla. :wink:
Mun pitäis varmaan jatkaa näitä töitä nyt. :frank:Olga sanoi:Ei hassumpaa olla lomalla. :wink:
Yhdeltä Teboililta tuon juttuni kirjoitin. En kuitenkaan Ameriikan.Runar ja Kyllikki sanoi:Mis päin mualimaa sitä ollaan nyt?
Simpeleen Teboil?Il Tempo Gigante sanoi:Yhdeltä Teboililta tuon juttuni kirjoitin. En kuitenkaan Ameriikan.
Muutamakin sata kilometriä on kotiin. En sen tarkemmin sano.
Jumalauta, muuta pois sieltä Turusta - se on kaiken syynä!!!Dominic sanoi:Paha olla, vituttaa ja masentaa.
Sinnittele vaikka väkisin. Lykkyä. :thumbup:Device sanoi:Tuskan tunne on tällä hetkellä. Olen kolmatta päivää polttamatta ja nyt alkaa tuntumaan siltä että se savuke on saatava. Koitetaan sinnitellä.
Mihin sä olisit menossa? Ootko ottamassa paketti matkaa vai pelkkiä lentoja..on meinaan toi ebookkers aika kallis mun mielestä....Juskanen sanoi:Helevetin helevetti!!! Oon yrittäny ostaa matkaa :frank: Oon kokeillu maksamista kahdella eri koneella, kolmella eri selaimella ja kahdella eri luottokortilla, EIKÄ ONNISTU :mad_old: :jaska:
Mikä vi**tu siinä nyt on???? Kävin nettipankissa aktivoimassa ton uuden kortin nettimaksuominaisuuden, toisella on ennenkin voinut maksaa netissä. Korteista ei ole kiinni, niin tarkkaan tarkistin niiden tiedot. Joku prkl mättää tossa Ebookersin varaussivun javaskriptissä nyt, epäilen mä. Herjaa siis: Anna kaikki luottokortin tiedot. Tai sellasta. Vaikka kaikki kentät on täytetty OIKEIN.
Ei edes mitään tekninen-FAQ -osioo niiden sivuilla
Vittu että vituttaa nyt.
:thumbdown
Laitoitko myös sen tarkistusnumeron kortin toiselta puolelta?Juskanen sanoi:Helevetin helevetti!!! Oon yrittäny ostaa matkaa :frank: Oon kokeillu maksamista kahdella eri koneella, kolmella eri selaimella ja kahdella eri luottokortilla, EIKÄ ONNISTU :mad_old: :jaska:
Mikä vi**tu siinä nyt on???? Kävin nettipankissa aktivoimassa ton uuden kortin nettimaksuominaisuuden, toisella on ennenkin voinut maksaa netissä. Korteista ei ole kiinni, niin tarkkaan tarkistin niiden tiedot. Joku prkl mättää tossa Ebookersin varaussivun javaskriptissä nyt, epäilen mä. Herjaa siis: Anna kaikki luottokortin tiedot. Tai sellasta. Vaikka kaikki kentät on täytetty OIKEIN.
Ei edes mitään tekninen-FAQ -osioo niiden sivuilla
Vittu että vituttaa nyt.
:thumbdown
Laitoin. Oon mä noita ennenkin tilaillut, ei nyt oikeesti pitäis olla mun osaamattomuudesta kiinni. Siinä ei prkl ees oo montaa kenttää; kortin haltijan nimi, kortin numero, tarkistenumero, voimassaoloaika ja haltijan asuinmaa. Kaks alasvetovalikkoa ja muut vapaasti syötettäviä tekstikenttiä. Kaks ihmistä tihrusti varaustietoja silmä(kin) kovana about 107 yrityksen ajan, MUTTA KUN EI :jaska: Mun ymmärryksen mukaan toi herja tulee sivun tarkistuskriptistä, ei se edes ennätä lähettää niitä mihinkään.VR sanoi:Laitoitko myös sen tarkistusnumeron kortin toiselta puolelta?
Lennot + hotelli. Tietty vertailin hintoja eri paikoissa, ja valitsin hinta-laatusuhteelta miellyttävimmän Tai siis olisin valinnu, jos toi v**tun p*ska toimis!!!lara sanoi:Mihin sä olisit menossa? Ootko ottamassa paketti matkaa vai pelkkiä lentoja..on meinaan toi ebookkers aika kallis mun mielestä....