Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Il Tempo Gigante sanoi:
Yhdeltä Teboililta tuon juttuni kirjoitin. En kuitenkaan Ameriikan.

Muutamakin sata kilometriä on kotiin. En sen tarkemmin sano.
Simpeleen Teboil?
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Muuten ihan OK lomatunnelma, mutta mietityttää koko ajan mitä on unohtunut tehdä töissä viime viikolla. :thumbfh:
 

Örfil

Guest
Laita numerosi tänne ja saat niitä paljon lisää :ahem:
 

Dev

Well-known member
Liittynyt
28.2.2007
Viestit
4020
Tuskan tunne on tällä hetkellä. Olen kolmatta päivää polttamatta ja nyt alkaa tuntumaan siltä että se savuke on saatava. :mad: Koitetaan sinnitellä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Device sanoi:
Tuskan tunne on tällä hetkellä. Olen kolmatta päivää polttamatta ja nyt alkaa tuntumaan siltä että se savuke on saatava. :mad: Koitetaan sinnitellä.
Sinnittele vaikka väkisin. Lykkyä. :thumbup:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Nyt vi**taa!

Helevetin helevetti!!! Oon yrittäny ostaa matkaa :frank: Oon kokeillu maksamista kahdella eri koneella, kolmella eri selaimella ja kahdella eri luottokortilla, EIKÄ ONNISTU :mad_old: :jaska:

Mikä vi**tu siinä nyt on???? Kävin nettipankissa aktivoimassa ton uuden kortin nettimaksuominaisuuden, toisella on ennenkin voinut maksaa netissä. Korteista ei ole kiinni, niin tarkkaan tarkistin niiden tiedot. Joku prkl mättää tossa Ebookersin varaussivun javaskriptissä nyt, epäilen mä. Herjaa siis: Anna kaikki luottokortin tiedot. Tai sellasta. Vaikka kaikki kentät on täytetty OIKEIN.

Ei edes mitään tekninen-FAQ -osioo niiden sivuilla :mad:

Vittu että vituttaa nyt.
:thumbdown
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Juskanen sanoi:
Helevetin helevetti!!! Oon yrittäny ostaa matkaa :frank: Oon kokeillu maksamista kahdella eri koneella, kolmella eri selaimella ja kahdella eri luottokortilla, EIKÄ ONNISTU :mad_old: :jaska:

Mikä vi**tu siinä nyt on???? Kävin nettipankissa aktivoimassa ton uuden kortin nettimaksuominaisuuden, toisella on ennenkin voinut maksaa netissä. Korteista ei ole kiinni, niin tarkkaan tarkistin niiden tiedot. Joku prkl mättää tossa Ebookersin varaussivun javaskriptissä nyt, epäilen mä. Herjaa siis: Anna kaikki luottokortin tiedot. Tai sellasta. Vaikka kaikki kentät on täytetty OIKEIN.

Ei edes mitään tekninen-FAQ -osioo niiden sivuilla :mad:

Vittu että vituttaa nyt.
:thumbdown
Mihin sä olisit menossa? Ootko ottamassa paketti matkaa vai pelkkiä lentoja..on meinaan toi ebookkers aika kallis mun mielestä....:confused:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Juskanen sanoi:
Helevetin helevetti!!! Oon yrittäny ostaa matkaa :frank: Oon kokeillu maksamista kahdella eri koneella, kolmella eri selaimella ja kahdella eri luottokortilla, EIKÄ ONNISTU :mad_old: :jaska:

Mikä vi**tu siinä nyt on???? Kävin nettipankissa aktivoimassa ton uuden kortin nettimaksuominaisuuden, toisella on ennenkin voinut maksaa netissä. Korteista ei ole kiinni, niin tarkkaan tarkistin niiden tiedot. Joku prkl mättää tossa Ebookersin varaussivun javaskriptissä nyt, epäilen mä. Herjaa siis: Anna kaikki luottokortin tiedot. Tai sellasta. Vaikka kaikki kentät on täytetty OIKEIN.

Ei edes mitään tekninen-FAQ -osioo niiden sivuilla :mad:

Vittu että vituttaa nyt.
:thumbdown
Laitoitko myös sen tarkistusnumeron kortin toiselta puolelta?
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
VR sanoi:
Laitoitko myös sen tarkistusnumeron kortin toiselta puolelta?
Laitoin. Oon mä noita ennenkin tilaillut, ei nyt oikeesti pitäis olla mun osaamattomuudesta kiinni. Siinä ei prkl ees oo montaa kenttää; kortin haltijan nimi, kortin numero, tarkistenumero, voimassaoloaika ja haltijan asuinmaa. Kaks alasvetovalikkoa ja muut vapaasti syötettäviä tekstikenttiä. Kaks ihmistä tihrusti varaustietoja silmä(kin) kovana about 107 yrityksen ajan, MUTTA KUN EI :jaska: Mun ymmärryksen mukaan toi herja tulee sivun tarkistuskriptistä, ei se edes ennätä lähettää niitä mihinkään.
 
Viimeksi muokattu:

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
lara sanoi:
Mihin sä olisit menossa? Ootko ottamassa paketti matkaa vai pelkkiä lentoja..on meinaan toi ebookkers aika kallis mun mielestä....:confused:
Lennot + hotelli. Tietty vertailin hintoja eri paikoissa, ja valitsin hinta-laatusuhteelta miellyttävimmän ;) Tai siis olisin valinnu, jos toi v**tun p*ska toimis!!! :mad:
 
Ylös