Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Juskanen sanoi:
Laitoin. Oon mä noita ennenkin tilaillut, ei nyt oikeesti pitäis olla mun osaamattomuudesta kiinni. Siinä ei prkl ees oo montaa kenttää; kortin haltijan nimi, kortin numero, tarkistenumero, voimassaoloaika ja haltijan asuinmaa. Kaks alasvetovalikkoa ja muut vapaasti syötettäviä tekstikenttiä. Kaks ihmistä tihrusti varaustietoja silmä(kin) kovana about 107 yrityksen ajan, MUTTA KUN EI :jaska: Mun ymmärryksen mukaan toi herja tulee sivun tarkistuskriptistä, ei se edes ennätä lähettää niitä mihinkään.
Luultavasti, mullakin on osa siitä jo kulunut pois. Ymmärrän jos vituttaa, kun nyt sen verran ootte yrittänyt laittaa oikeaa sarjaa. :frown:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
VR sanoi:
Luultavasti, mullakin on osa siitä jo kulunut pois. Ymmärrän jos vituttaa, kun nyt sen verran ootte yrittänyt laittaa oikeaa sarjaa. :frown:
Jep, tosta vanhasta se on jo oikeestaan kulunut pois se tarkistenumero, mulla on se lapulla varalta. Uudessa näkyy vielä hienosti. No, ei auta mikään. Pitää odotella huomiseen ja soitella noiden toimistolle, että mikä mättää. Hinta-laatusuhteeltaan paras vaihtoehto kun oli just toi.

Äääh, kyllä se silti vieläkin vituttaa :jaska:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Device sanoi:
Taas on yksi päivä takana. 4 päivää polttamatta. :dunno:
Itselläni on nyt n. 2,5 vuotta tupakoimattomuutta (onko siitä jo noin kauan) takana, ja viime aikoina on alkanut taas tehdä mieli polttaa. Nään unia missä polttelen millon piippua ja millon sikaria, mutta en juuri koskaan tupakkaa. Partsilla kun istuu ja naukkailee vaikka kylmää kaljaa, tekis tosi paljon mieli ottaa rööki.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Juskanen sanoi:
Jep, tosta vanhasta se on jo oikeestaan kulunut pois se tarkistenumero, mulla on se lapulla varalta. Uudessa näkyy vielä hienosti. No, ei auta mikään. Pitää odotella huomiseen ja soitella noiden toimistolle, että mikä mättää. Hinta-laatusuhteeltaan paras vaihtoehto kun oli just toi.

Äääh, kyllä se silti vieläkin vituttaa :jaska:
Toi kyl harmittaa ihan sikana. Ite kun näitä lentoja on joutunu räknäämään viimevuonnakin varmaan 15, josta idioottimaisuuttani missasin kaks ja jouduin vaihtaa kaks koska aikataulut muuttui niin tiedän tunteen kun sen vaan haluais JUST NYT. Noh. Huomenna se sit tuntuu hyvältä taas.:thumbup:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Huomaan, että mattoja pestessä ja märkiä mattoja ylös kuivumaan nostellessa rasittuvat eri lihakset kuin hiiren ja näppiksen käytössä. Ettäs on monipuolisesti kipeitä paikkoja. :eek:
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Olga sanoi:
Huomaan, että mattoja pestessä ja märkiä mattoja ylös kuivumaan nostellessa rasittuvat eri lihakset kuin hiiren ja näppiksen käytössä. Ettäs on monipuolisesti kipeitä paikkoja. :eek:
:eek: Hirveän tarkka havainto!


Juskikselle: :thumbup: Hyvä niin...nyt sit shoppailemaan matkustus asuja. :ahem:
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Olga sanoi:
Huomaan, että mattoja pestessä ja märkiä mattoja ylös kuivumaan nostellessa rasittuvat eri lihakset kuin hiiren ja näppiksen käytössä. Ettäs on monipuolisesti kipeitä paikkoja. :eek:
Sikäli totta, että tossa mattohommassa pitäis rasittua esim. naapurin lihakset. Naiselliset keinot käyttöön nyt.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Knoukkari sanoi:
Matkakenkiäkään ei varmaan oo minkäänlaisia.
Onkos tuos muuten mitään säädöksiä. että mimmosilla stilettikoroilla saa koneeseen edes mennä?
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Knoukkari sanoi:
Matkakenkiäkään ei varmaan oo minkäänlaisia.
Mietin tossa just, että monetkohan kengät sinne tarvii :D Kaveri kyllä kerto, että tuolla on ihania ja halpoja kenkiä :ahem:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
lara sanoi:
Onkos tuos muuten mitään säädöksiä. että mimmosilla stilettikoroilla saa koneeseen edes mennä?
Ei muistaakseni. Paitsi hätätilanteessa pitää ottaa korkokengät pois jalasta.
 
Ylös