Balthazar
Luonnollisesti.
Osanottoni Jasonille.
Syvä osanottoni. Paljon voimia hautajaisiin ja alkaneeseen suruaikaan.
Äiti menehtyi toissa yönä 54:n ikäisenä, ilmeisesti syädänkohtaukseen.
Eilinen oli rankka päivä, piti hoitaa siskon asiat samalla, koska hän oli avohoidossa äitini luona. Nyt olen sitten ilman molempia vanhempia. isäni kuoli nelisen vuotta sitten 49-vuotiaana, niin-ikään sydänkohtaukseen. Eilen hain lääkäriltä hieman rauhoittavia, että sain jonkin verran nukuttua.
Osanottoni :frown:
Äiti menehtyi toissa yönä 54:n ikäisenä, ilmeisesti syädänkohtaukseen.
Eilinen oli rankka päivä, piti hoitaa siskon asiat samalla, koska hän oli avohoidossa äitini luona. Nyt olen sitten ilman molempia vanhempia. isäni kuoli nelisen vuotta sitten 49-vuotiaana, niin-ikään sydänkohtaukseen. Eilen hain lääkäriltä hieman rauhoittavia, että sain jonkin verran nukuttua.
Sori, mutta repesin. Mun enkat on varmaan 5 sitten tulikin perjantai.Helpottunut olo mutta samalla harmittaa. En pystynyt olemaan kuin 4½ päivää ilman tupakkaa.
Luin ensin, ja toisenkin kerran, että MenkatSori, mutta repesin. Mun enkat on varmaan 5 sitten tulikin perjantai.
Alistettu lapanen!! :mad_old::frank:Kylläinen ja täysi. Ja aivan onnellinen ja odottavainen. Hyvä.
Alistettu täytetty lapanenAlistettu lapanen!! :mad_old::frank:
On mopo lapasessa?Alistettu täytetty lapanen
:ahem:On mopo lapasessa?
Onks kiva kun muijakaveri haukkuu sua buttfaceksi (bf) vähän väliä?:doubtful:Kylläinen ja täysi. Ja aivan onnellinen ja odottavainen. Hyvä.