geiloord
Rajoittunut mieshenkilö
Onhan se kiva että edes silloin tällöin tohvelin alta huitova käsi jotenkin huomataan ja muistetaanOnks kiva kun muijakaveri haukkuu sua buttfaceksi (bf) vähän väliä?:doubtful:
Onhan se kiva että edes silloin tällöin tohvelin alta huitova käsi jotenkin huomataan ja muistetaanOnks kiva kun muijakaveri haukkuu sua buttfaceksi (bf) vähän väliä?:doubtful:
Ok. Itsehän voisin olla himppasen näreissäni. Tosin 'Putkiaivo', 'Kusipää' ja 'Tyypillinen mies' ajaa melkein saman asian.Onhan se kiva että edes silloin tällöin tohvelin alta huitova käsi jotenkin huomataan ja muistetaan
Kumma kyllä että muo ei ole kertaakaan kutsuttu noilla nimilliä, mutta kuulisitpa vaan millä nimillä sua täällä kutsutaanOk. Itsehän voisin olla himppasen näreissäni. Tosin 'Putkiaivo', 'Kusipää' ja 'Tyypillinen mies' ajaa melkein saman asian.
Kyllä mua vaan. En edes muista niitä parhaimpia.Kumma kyllä että muo ei ole kertaakaan kutsuttu noilla nimilliä, mutta kuulisitpa vaan millä nimillä sua täällä kutsutaan
Varmaan mulukku ja tröpö ja Haitari-Ville?:doubtful:mutta kuulisitpa vaan millä nimillä sua täällä kutsutaan
Onks tää se sama naapuri, josta oot ennenki kertonut?Hämmentynyt. Olin tänään tosi ärtynyt ohikiitävän hetken ajan ja se on niin harvinainen tunne mulle, että vieläkin hämmästelen.
Liittyy sellaseen, että kun teen jotain duunia, haluan tehdä ihan rauhassa ja koin tulleeni tosi törkeästi ja mitenkään edes pahoittelematta keskeytetyksi kun yks tyyppi tuli siihen kutsumatta kotkottamaan ihan tyhjänpäivästä paskaa, kyselemättä edes että häiritseekö tai sopiiko tulla siihen.
Sellasta paskaa, joka ei mua kiinnosta yhtään tippaa enkä oikeesti jaksais hetkeekään kuunnella, mutta karkuunkaan en siitä tilanteesta päässyt. Ohikiitävän hetken oli sellainen olo, että "Lopettaiskohan tuo runkkari ton vitun tyhjänpäiväisen kaakatuksen, jos lämmäis sitä lärviin".
Joo.Onks tää se sama naapuri, josta oot ennenki kertonut?
Loma TJ 6h 30minHyvä mieli Perjantai ja kaikkee :thumbup:
Ihan joo jees. Pitäis vaan jaksaa keskittyä töihin. Niinku oikeesti.Hyvä mieli Perjantai ja kaikkee :thumbup:
Mitä, mitä...tarkoittaako tuo, että olet tossun alla?!:doubtful:Niimpä onkin. Mutta huomenna ei pääse aikasin terassihommiin, kun jengi haluaa nukkua.:thumbfh:
Ei pääse terassihommiin ei, kun pitää lähteä Ilosaarta kohti kassit kilisten:alppu:Onks tänään perjantai?:doubtful:
Niimpä onkin. Mutta huomenna ei pääse aikasin terassihommiin, kun jengi haluaa nukkua.:thumbfh:
Ei mun isää koskaan haitannut vaikka muut yritti nukkua. Karjumiseksihan se sitten aina meni.Mitä, mitä...tarkoittaako tuo, että olet tossun alla?!:doubtful:
Ei muuta kun terassihommiin, Moe!!!!:thumbup:
Tossu on töissä kaapunnissa. Itsehän 'lomailen'.Mitä, mitä...tarkoittaako tuo, että olet tossun alla?!:doubtful:
Ei muuta kun terassihommiin, Moe!!!!:thumbup:
Ehkä se on mennyt muiden pomojen kanssa pomobaariin vähän pomostelemaan?Pomoa venatessa...
Tai kuikuilemaan ja häikäilemään?Ehkä se on mennyt muiden pomojen kanssa pomobaariin vähän pomostelemaan?