Itse entisenä 'monikesäisenä' postipoikana veikkaan että siellä on iteljoonilla tänään, Kirkkosanomat joka talouteen lähes, Valitettujen Palojen 'tarkkaile postiasi' ilmoitus myös melkeen joka talouteen, Oho'n ja Seiskan pahvipelikorttiarpajaisia ja Aku Ankat.Postipoika on tänään hitaalla. Alkaisi kolista jo.
Mulla on kans usein saamaton olo. Valitettavan usein.pohdin, että menenkö lenkille ennen vai jälkeen tour de france tv-lähetyksen.
Muutenkin vähän sellainen väsynyt ja saamaton olo on ollut oikeastaan siitä lähtien kun tulin häntä koipien välissä kesken jääneeltä pyöräretkeltä kotiin. Sellainen vähän lannistunut fiilis..
Hyvin paljon mahdollista. Iteljooni! :thumbup:Itse entisenä 'monikesäisenä' postipoikana veikkaan että siellä on iteljoonilla tänään, Kirkkosanomat joka talouteen lähes, Valitettujen Palojen 'tarkkaile postiasi' ilmoitus myös melkeen joka talouteen, Oho'n ja Seiskan pahvipelikorttiarpajaisia ja Aku Ankat.
Eli voipi mennä vähän pitempään piirinkiertämisessä tänään.
Nojoo.. totta turiset!Häntä pystyyn, jos olisit hampaat irvessä vetänyt koko reissun niin nyt saattaisit olla polvi paketissa ja sitten lannistais vielä enämpi.
Vituttaa. Saatana kusimunaa pukkasi koko päivän. Onneks ei tullu paljon näkyvää vaikka kuin ahkeroin. Voi vitun maanantait.
Korjasin samoin tein kun tajusin missä meni vikaan. Tuplatyö vaan vitutti, on siksi raskasta ja hidasta tuo keikkuminen tuolla ylhäällä. Mutta eipä ne vahingot paria hukkatuntia ja vajaata kahtakymmentä (nekään hukkaan mene vaan en viittinyt tuohon edustalle laittaa kun oli rumasti ylimääräisillä ruuvinrei'illä) metriä lautaa suurempia olleet.
Saakko kuitenkin korjattua paremmaks? Vai korjasikko peräti jo?
Se onkin harrastanut lähdekritiikkiä aika pitkään nyt jo...Jos olisin Thunder, niin olisin kirjoittanut puolen A4:n mittaisen tarinan luukuista.
Iteljooni on hitaalla myös tänään.Postipoika on tänään hitaalla. Alkaisi kolista jo.
Iteljooni on hitaalla myös tänään.