Olga
.
Meidän kylän iteljooni toi taas minulle vain laskuja, vaikka odotin jotain ihan muuta. :frown:Ja täällä osa on jo työpäivänsä tehnyt.
Meidän kylän iteljooni toi taas minulle vain laskuja, vaikka odotin jotain ihan muuta. :frown:Ja täällä osa on jo työpäivänsä tehnyt.
Mä odotin jotain muuta, mutta posteljooni toikin Rekyyli-lehden uusimman numeron.Meidän kylän iteljooni toi taas minulle vain laskuja, vaikka odotin jotain ihan muuta. :frown:
Hyvin sanottu.Käydäpä itellaatikolla sitten itsekin.
Taasko ne peijoonit on liikenteessä. Mikä osuus kiinnostaa eniten?nyt taas parempi fiilis.. Kaveri pyysi mukaansa keski-eurooppaan autoreissulle. Ja tulisin sieltä sitten lentokoneella pois lomani päättymisen takia (ja kaveri jatkaisi matkaansa). Kieltämättä houkuttelisi lähteä mukaan, koska mentäisiin mahdollisesti katsomaan jotain Tour De France etappia..
No lähe nyt helkkarissa kun tollanen tilaisuus tuli. Vaikka ette menisi ede Tour de Francea katsomaan. Et tule katumaan, takaan sen. :ahem:nyt taas parempi fiilis.. Kaveri pyysi mukaansa keski-eurooppaan autoreissulle. Ja tulisin sieltä sitten lentokoneella pois lomani päättymisen takia (ja kaveri jatkaisi matkaansa). Kieltämättä houkuttelisi lähteä mukaan, koska mentäisiin mahdollisesti katsomaan jotain Tour De France etappia..
Kotimatka!:frank:Taasko ne peijoonit on liikenteessä. Mikä osuus kiinnostaa eniten?
*halaa 72:ta*Ymmärsin tossa viikonlopun aikana, että olin ja olen halauksia vailla.
Kiitos! Jopa virtuaalihali tekee hyvää!*halaa 72:ta*
:ahem:Jopa virtuaalihali tekee hyvää!
Paheksun tuollaista arkijuopottelua! :frank:Väsynyt ja heikohko. Tulipa oltua päissään eilen. Eiku väärä toikki!! :jaska:
Älä vaan laita Crocseja jalkaan humalapäissäs. Sun muijas jättää. Se on uhannut niin täällä intterrrnetissä.Väsynyt ja heikohko. Tulipa oltua päissään eilen. Eiku väärä toikki!! :jaska:
Mulla vähän niinku toisinpäin, paitsi, etten ottanut päikkäreitä.Ai juku että on hyvä olla, kun on nukkunut reilun kolmen tunnin päikkärit + liki kahdeksan tunnin yöunet päälle :ahem::thumbup: