Pelkään etukäteen jo nyt sitä tilannetta jos Leevi täytyy viedä lopetettavaksi jossain vaiheessa. Oon noissa jutuissa aika huono. :|Aika murheellinen.
Piti äitin kanssa viedä äidin koira, jo liki 14 vuotias, "piikille". :frown::frown:
Pelkään etukäteen jo nyt sitä tilannetta jos Leevi täytyy viedä lopetettavaksi jossain vaiheessa. Oon noissa jutuissa aika huono. :|Aika murheellinen.
Piti äitin kanssa viedä äidin koira, jo liki 14 vuotias, "piikille". :frown::frown:
Jaksamisia:frown:Aika murheellinen.
Voimia täältäkin Matxille! Tiedän kokemuksesta kuin pahalta tuollainen tuntuu :frown:Aika murheellinen.
Aika murheellinen.
:frown: Jaksamisia.Aika murheellinen.
otan osaa. :frown:Aika murheellinen.
Tai kaarisilta:otan osaa. :frown:
Ei ole koskaan mukava hetki tuo...
Mutta Sateenkaarisilta odottaa ja siellä odottaa koira teitäkin.
Osanotto. :frown:Aika murheellinen.
Toivottavasti ei ratissa, jos autolla olet liikenteeseen lähdössä.Väsyttää. Pätkitellen meni tämä yö. Illalla vielä 100 km päähän kuuntelemaan luentoa. Voi tulla väsy jossain vaiheessa.
Ja sen kyllä huomaa... Lupaan itse olla hiljempaa. Ihan vaan malliksi noille kaikenmaailman akoille, jotka päästävät jatkuvasti suustaan järjettömyyksiä.tohtori.fi sanoi:Tutkimukset osoittavat, että keskiverto nainen puhuu 7000 sanaa päivässä. Keskiverto mies taas mumisee noin 2000 sanaa, joista puolet asiakkaille tai kollegoille.
Paleltaa ja väsyttää ja **tuttaa. Siis miten typeriä ämmiä tämä maailma päällään kantaa??? Kaks sais taas otsikoista kuskata suoraan hoitoon; Palin ja Karpela-Vienonen-Saarela-mikä-lie. Ja laittakaa Tukiainen ja Susanna Sievinen vielä mukaan siihen. Jumalauta että välillä HÄVETTÄÄ OLLA NAINEN
Ja sen kyllä huomaa... Lupaan itse olla hiljempaa. Ihan vaan malliksi noille kaikenmaailman akoille, jotka päästävät jatkuvasti suustaan järjettömyyksiä.
Anteeksi, miehet.
Hyvä kommentti.Siis miten typeriä ämmiä tämä maailma päällään kantaa??? Kaks sais taas otsikoista kuskata suoraan hoitoon; Palin ja Karpela-Vienonen-Saarela-mikä-lie. Ja laittakaa Tukiainen ja Susanna Sievinen vielä mukaan siihen.