K.Yrjola
Well-known member
Olen huolestunut erään ystäväni Don Quijote- syndroomasta aikana, jolloin 'low profile' olisi suositeltava olotila.
Hienoa.Mieliala on tänään parhain pitkään aikaan! Oon saikun jälkeen töissä reippaana. Ei edes väsyttänyt aamulla. Tietty töissä odotti sähköpostivuori ja iso sekasotku hommia. Mutta hyvillä mielin olen, ja taas tänään huomannut, miten hyviä tyyppejä noi pojat täällä on.
Kotona olevista pojista puhumattakaan :thumbup:
Tällaista fiilistä mulla ei ole ollut liki kuukauteen. On hyvä olla.
Et sitten vissiin ihan marketin kassaksi hae?
Älä mainitse pääkallosalmiakkeja, nimittäin mä en ole löytänyt niitä oikeita moneen viikkoon. :frown:Meinaatko notta olis mahikset että saisin sulle järjestettyä salmiakkipääkalloja alella?
Mä söin niitä viime viikonloppuna. Oli hyvejä.Älä mainitse pääkallosalmiakkeja, nimittäin mä en ole löytänyt niitä oikeita moneen viikkoon. :frown:
Olen surullinen siitä, että ne on laitettu sinulta piiloon.Älä mainitse pääkallosalmiakkeja, nimittäin mä en ole löytänyt niitä oikeita moneen viikkoon. :frown:
Häpeä vähän. :mad_old:HÄHÄHÄHÄHähähÄ!Ä!Ä!111 JAcqqqq1111 xDDdd
Ärsyttää.. ja sattuu sairaasti..
Nyt.. älkää naurako.. perkele!
Tuossa työpäivän jälkeen tulin kotiin ja ajattelin keittää iltateetä itselleni. Vedenkeitin täynnä kiehuvaa vettä .. ajattelin siinä sitten ottaa ensin teepussin kaapista ennen kuin kaataisin vettä mukiin. En ylettynyt, joten pistin vedenkeittimen takaisin pöydälle, mutta se menikin huonosti renunalle ja tipahti maahan! Sitä lensi kaikki kiehuvat vedet suoraan oikeanpuolen jalan päälle. Äkkiä juoksin suihkuhuoneeseen ja kylmää vettä päälle. Ei olo silti ole helpottanut paljoa vaan edelleen mun täytyy pitää jalkaa ämpärissä kylmässä vedessä..
Jestas että sitä osaa olla tyhmä ja huolimaton.
Vttu mä teen sulle panda-tatuoinnin! :mad_old:HÄHÄHÄHÄHähähÄ!Ä!Ä!111 JAcqqqq1111 xDDdd
HELPPO SE ON SIELTÄ NETIN TAKAA SAATANA HUUDELLA! TUU TÄNNE SANOMAAN!!!1 11! :mad_old::mad_old::mad_old:Vttu mä teen sulle panda-tatuoinnin! :mad_old:
Hö. Pojat(?) juttelee netin välityksellä, vaikka istuvat sylikkäin samassa tuolissa ja surffaavat vuorotellen samalla koneella.HELPPO SE ON SIELTÄ NETIN TAKAA SAATANA HUUDELLA! TUU TÄNNE SANOMAAN!!!1 11! :mad_old::mad_old::mad_old:
se oli siis domppari, joka kaatoi kiehuvaa vettä mun jalalle! :mad_old::mad_old:Hö. Pojat(?) juttelee netin välityksellä, vaikka istuvat sylikkäin samassa tuolissa ja surffaavat vuorotellen samalla koneella.