Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pitäis raahautua seuran talkoisiin Kelloniemeen. Matkaa on 25 kilsaa. Huvitus% -107%
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Perkele, vuokrataan Puikkarista tai Scandicista sauna. Uidaan Kallavedessä ja mennään kaupungille rähisemään.:thumbup:

Ei oo montaa kymppiä sauna, jos 4-5 pekkaan saunotaan. Houkutellaan vielä Knoukkari ja Sam mukaan.:thumbup: Vellu, Burbbi, Jr-, Myllis, Ilpo, jne messiin...:ahem:
oonko mä toi "jne"? :doubtful:
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Ihan hyvä fiilis. Oltiin mukavalla vierailulla päivällä, se piristi.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Ketuttaa. Nyt olisi ollut aikaa lueskella, mutta ensi viikon tentti täytyy jättää väliin kun en saanut kirjaa. 2kk sitten pistin seutuvaraukseen ja eräänkin kirjan eräpäivä oli ennen joulua, mutta tyyppi ei ole sitä palauttanut :mad_old: Ostakkaan ei viitsi kun on peräti 70-80 euron kirja.
Joku pihtaa, tilasin kirjan kun ei tästä muuten mitään tule. Kuukauden päästä on seuraava mahdollisuus tenttiä ja 600 sivua omaksuttavaa.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Onneksi tuli taas säästettyä viime vuoden kesälomapäiviä tälle vuodelle. :doubtful: :yuck:
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Ärsyttää tuo iltapäivälehtien, varsinkin Sanomien rottweiler-uutisointi. IS:n otsikossa julistetaan dramaattisesti, että koira oli raadellut naista näyttelyssä. IL:n jutusta kuitenkin selviää, että kyseinen koira oli käynyt toisen koiran kimppuun ja puri ihmistä mitä ilmeisimmin epähuomiossa, ja että samainen nainen esitteli oman koiransa vielä myöhemmin samassa näyttelyssä - ei kuulosta minun korvaani oikein raadellun ihmisen toiminnalta.

...eikä ketään olisi kiinnostanut, jos kyseessä olisi ollut vaikkapa villakoira tai collie. :nope:
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Ärsyttää tuo iltapäivälehtien, varsinkin Sanomien rottweiler-uutisointi. IS:n otsikossa julistetaan dramaattisesti, että koira oli raadellut naista näyttelyssä. IL:n jutusta kuitenkin selviää, että kyseinen koira oli käynyt toisen koiran kimppuun ja puri ihmistä mitä ilmeisimmin epähuomiossa, ja että samainen nainen esitteli oman koiransa vielä myöhemmin samassa näyttelyssä - ei kuulosta minun korvaani oikein raadellun ihmisen toiminnalta.

...eikä ketään olisi kiinnostanut, jos kyseessä olisi ollut vaikkapa villakoira tai collie. :nope:
Voi jehna.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Ärsyttää tuo iltapäivälehtien, varsinkin Sanomien rottweiler-uutisointi. IS:n otsikossa julistetaan dramaattisesti, että koira oli raadellut naista näyttelyssä. IL:n jutusta kuitenkin selviää, että kyseinen koira oli käynyt toisen koiran kimppuun ja puri ihmistä mitä ilmeisimmin epähuomiossa, ja että samainen nainen esitteli oman koiransa vielä myöhemmin samassa näyttelyssä - ei kuulosta minun korvaani oikein raadellun ihmisen toiminnalta.

...eikä ketään olisi kiinnostanut, jos kyseessä olisi ollut vaikkapa villakoira tai collie. :nope:
Olipas kauhee koira. :eek:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Ketuttaa. Kävin kaupassa ja händyt olivat niin sähköiset, että en saanut millään hedelmäpussia auki. Siis niitä pusseja mihin pitäisi itse sitten kerätä. Yhden sain n. 3 minutin taistelun jälkeen. Toisen kanssa meni hermot ja jätin sikseen :mad_old:
 
Ylös