Nyt olisi maksalaatikon paikka torjua kevätväsymystä?Väsyttää koko ajan. Aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Kevätväsymys.
Joku kolmen tunnin lenkki voi piristääVäsyttää koko ajan. Aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Kevätväsymys.
Miltä keväältä? Itselläni on menossa keväällä 1987 alkanut väsymys.Väsyttää koko ajan. Aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Kevätväsymys.
Oon syöny ja kyllä kroppakin sen on kertonut mielihaluillaa, että rautaa ollut vailla, mikä johtuu osaski jo noista pitkistä lenkeistä jotka hakkaa luuydintä ja verta. Ja ruokavalio on kyllä kaikin osin kunnossa.Nyt olisi maksalaatikon paikka torjua kevätväsymystä?
Viikonloppua jo sillä mielin odottelen! :ahem:Joku kolmen tunnin lenkki voi piristää
Ootko runk... ottanu löysät pois?Odottavainen ja hyvä :ahem:
Löysät on poissa eikä tänä iltana moisia nähdä lain. Pelkkää kovaa toimintaa all night long!Ootko runk... ottanu löysät pois?
Lykkyä tykö ja väliin aina vetoja! :thumbup::alppu:Löysät on poissa eikä tänä iltana moisia nähdä lain. Pelkkää kovaa toimintaa all night long!
Jokunen hetki vielä ikävä kyllä menee ennenku juska on mun tykö ja pääsee lykkimään :dunno: Sitten kyllä vedetään täysillä!Lykkyä tykö ja väliin aina vetoja! :thumbup::alppu:
Voi sitä hikisten ihojen plätkytystä :thumbup::thumbup:Jokunen hetki vielä ikävä kyllä menee ennenku juska on mun tykö ja pääsee lykkimään :dunno: Sitten kyllä vedetään täysillä!
Kivirekeä? Kelloa? En ymmärrä, kerro!Sitten kyllä vedetään täysillä!
Rapoa sit tänne ja kuva ois kiva.Jokunen hetki vielä ikävä kyllä menee ennenku juska on mun tykö ja pääsee lykkimään :dunno: Sitten kyllä vedetään täysillä!
Liikkuva kuva ois parsaRapoa sit tänne ja kuva ois kiva.
Kerro heti. Ei se täältä forumilta mihinkään leviä.Ihan hyvä. Tuntuu siltä, että olen luottamuksen arvoinen.