Viritetyt hollantilaiset leppäkengät. 4 tuuman korko.Jännitys tiivistyy... Mitkä kengät mä laitan huomenna??? :frank:
Jostain syystä oon jo ainakin kahdesti lukenut tuon ylläolevan sanasta sanaan ihan oikein, mutta ymmärtänyt sen seuraavasti:Maanantait on ihquja. Varsinkin näin aamuisin. :doubtful:
Sanoisin notta kera 10cm koron.Jännitys tiivistyy... Mitkä kengät mä laitan huomenna??? :frank:
Kyllä noissa on jo arviolta viisi tuumaa.Ai tollaset
Taitaa olla. Mutta toisaalta toi pohjan paksuus antaa vähän anteeksi. (Siis ilmeisesti)Kyllä noissa on jo arviolta viisi tuumaa.
Sanoisin notta 6".Kyllä noissa on jo arviolta viisi tuumaa.
Ja minä kuvan ottajana!Kappas.. Minähän siinä valmistautumassa pyöräkilpailuun.
Mihin sä siellä vaatteita tarvit? Ei muuta kun fuck me - bootsit ja jalkaan ja muuten jotain sellaista että pääsee turvatarkastuksessa koppiin henkkoht tsekkaukseen. Kyllä keilis sitten hoitaa loput.Niin ihana kuin nyt onkin lähteä, mä vihaan pakkaamista!
No niinpä! Mutta kun jo pelkkä passin, boardarin (tsekkasin netissä) ja luottokortin käsilaukkuun tunkeminen ahistaa! Oon ihan kireenä :frank:Mihin sä siellä vaatteita tarvit? Ei muuta kun fuck me - bootsit ja jalkaan ja muuten jotain sellaista että pääsee turvatarkastuksessa koppiin henkkoht tsekkaukseen. Kyllä keilis sitten hoitaa loput.
Stressin seurauksia:Stressitasot aika korkeat. Alkaa nyt vasta tajuta, minkälaisista summista on kysymys asuntoa ostaessa... Sain kyllä vähän stessiä alas kun selvittelin ja soittelin tossa pari juttua, että on ITSELLE kaikki selvää. Epäselvät seikat raastaa mieltä niin paljon.
Tarkistin numerotiedustelusta, että nimi ja numero täsmää ja osoitekin on tiedossa, että eiköhän tohon nyt voi luottaa.Stressin seurauksia:
Olin sitten heittänyt pankki/luottokorttini kuitin mukana Wikken kuittiroskiin, joku nainen soitti näkyvästä numerosta ja kertoi löytäneensä sen, kertoi nimensä ja sovittii paikka huomenna, ku saan sen häneltä. Voi vittu saatana. Pitäiskö se nyt varmuuden vuoksi kuolettaa kuitenkin.........
Dompalla kävi flaksi.Se haluu sua!
Muutenhan se olisi vienyt sen vaan infoon tai antanut kassalle.
Mä löysin kerran assatunnelista Stokkan luottokortin. Soitin tiedustelun kautta omistajalle, jolla oli ihquseksiääni. Aluksi sovittiin, että annan seuraavana päivänä, sen kortin siis, mutta jommallakummalla petti aikataulu ja vein kortin lopultakin Stokkan neuvontaan. Sain lahjakortin. Mieluummin olisi treffannut sen nauravaisen misukan. :frown:Tarkistin numerotiedustelusta, että nimi ja numero täsmää ja osoitekin on tiedossa, että eiköhän tohon nyt voi luottaa.
Puuh, vittu saaatana helevetin perse.
Mä löysin kerran assatunnelista Stokkan luottokortin. Soitin tiedustelun kautta omistajalle, jolla oli ihquseksiääni. Aluksi sovittiin, että annan seuraavana päivänä, sen kortin siis, mutta jommallakummalla petti aikataulu ja vein kortin lopultakin Stokkan neuvontaan. Sain lahjakortin. Mieluummin olisi treffannut sen nauravaisen misukan. :frown: