Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Väsynyt.
Väsynyt.
FetistiNahkaMonot?Hemmetin hyvä mieli. Sain varmistuksen FNM-keikkalipuista :thumbup: :ahem:
järsi käsivarsi poikki olkapään kohdalta.Hankala olo.
Löyty syy hankalaan oloon. Nälkä ja suolenmutkassa jammaileva aamupaska. Kohta menen pudottamaan pois. :ahem:järsi käsivarsi poikki olkapään kohdalta.
Jo oli aikakin sairaslomalle. No mutta eihän se koskaan kiva ole olla kipeänä. Parane pian Ite oon joka kuukausi pari päivää pois migreenin takia. :dunno:paska.. flunssa pahentunut ja piti jäädä saikulle.. ekan kerran puoleentoista vuoteen.
No joo, nyt oon jo aikalailla terve ja pistin juuri kilpapyörän kesäkuntoon.. olis tarkoitus lähteä kohta lenkilleJo oli aikakin sairaslomalle. No mutta eihän se koskaan kiva ole olla kipeänä. Parane pian Ite oon joka kuukausi pari päivää pois migreenin takia. :dunno:
Formulanomi.FetistiNahkaMonot?
Formuloista Noloin: McLarenFormulanomi.
Täyttyikö vatsa järsitystä aamupalasta?Löyty syy hankalaan oloon. Nälkä ja suolenmutkassa jammaileva aamupaska. Kohta menen pudottamaan pois. :ahem:
Kerro pois, niin ehkä helpottaa.:mad_old:Mua vituttaa ihan kyrvästi!:mad_old:
ehkä muaki vituttais jos saisin tietovisassa vähemmän pisteitä ku joku onneton nyyppä.:mad_old:Mua vituttaa ihan kyrvästi!:mad_old:
Voisin ehkä saada enemmän konekirjoituksessa.ehkä muaki vituttais jos saisin tietovisassa vähemmän pisteitä ku joku onneton nyyppä.
Tuli semmoinen yleisvitutus omaan pienuuteen.:thumbfh:Kerro pois, niin ehkä helpottaa.
Tuli semmoinen yleisvitutus omaan pienuuteen.:thumbfh:
Mä haluaisin johtaa koko maailmaa. Tai ainakin olla miljardööri. Vittu nii.