Silloinhan se vasta vituttikin kun kauhean duunin jälkeen pimeäksi meni :frank:No ei se onneksi kauhean usein, taitaa vaan tupata kaatumaan loppuvaiheessa kun on niin paljon tavaraa kentällä.
Silloinhan se vasta vituttikin kun kauhean duunin jälkeen pimeäksi meni :frank:No ei se onneksi kauhean usein, taitaa vaan tupata kaatumaan loppuvaiheessa kun on niin paljon tavaraa kentällä.
Neljästä ikkunasta läpiveto, niin johan lähtee.Nelivedon
Kiistän. Ei oo mulla koskaan ollut tummaihoista miestä.Siis kiistätkö tapailevasi tällä hetkellä sitä tummaihoista miestä
Käytännössähän se on varmaan jossain ihan muualla.Kyrpä ottassa näin niinkuin kuvainnollisesti.
MeinaakkoKäytännössähän se on varmaan jossain ihan muualla.
Kiinnostavaa kuitenkin, mistä mielikuvat tulivat, koska en muuta sanonut, kuin että kevättä rinnoissa. Joku saa siitä väännettyä beduiinin. Onnea vaan. :alppu:kauhee 72.n kiusaaminen täällä menossa
Antakee nyt hänen ja beduiiniensa olla rauhassa!
Perseessä on kyrvän juuret ja homoilla voi olla kyrvännuppikin! Hähhähää!Meinaakko
Nii on! PYÖRÄILLESSÄ SEN HUOMAA ETTÄ JOSTAI SE PERSKYRPÄKI ON ETUPÄÄHÄN TIENSÄ LÖYTÄNYT! Via dolorosa. :frank:Perseessä on kyrvän juuret ja homoilla voi olla kyrvännuppikin! Hähhähää!
Älä suutu. Mä ainakin hyppäsin junaan, johon mulla ei ole mitään asiaa hypätä. Villiinnyin varmaan niistä keväisistä titsilöistä ja sorruin laukalle. Anteeks.Kiinnostavaa kuitenkin, mistä mielikuvat tulivat, koska en muuta sanonut, kuin että kevättä rinnoissa. Joku saa siitä väännettyä beduiinin. Onnea vaan. :alppu:
ÄHÄHÄH BENUIINI!!!!!1111 hHÄHÄHÄHÄhähä!!!11 Avutotntaaaaaaaaaah1111Nii, kannattaa jättää tämmöses porukas titsilöt mainitsematta tai tulee benuiineja laumoittain joka nurkista.
Olisin kyllä eritavalla huolestunut jos olis kyrpä oikeasti ottalla. Joko oma nysä olisi irti tai sitten siinä olisi toisen miehen värkki. Molempi pahempi.Käytännössähän se on varmaan jossain ihan muualla.
Väärä toikki tälle ilmoitukselle. Piti varmaan mennä Forumilaisten Saunablogiin!Duunissa on niin kuuma, ettei meinaa jaksaa mitään. Ei edes lähteä veks :thumbfh: