Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Eteenpäin vain elämässä. :thumbup: Paikallaan ei junnata.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Troylle tsemppiä.

Mäkin tässä vähän oudoissa fiiliksissä. Naapuri (ei samasta rapusta, mut samasta talosta) löytyi pari tuntia sitten kuolleena asunnostaan. En edes tuntenut koko miestä, mutta kyllähän se silti tuntuu jotenkin.... emt. Olin tuossa pihassa muksun kanssa, kun yks naapurin sedistä tuli jututtamaan ja sano, että kohta tulee ambulanssi tähän ja sit poliisi. Vaimonsa kanssa olivat löytäneet ruumiin, kun olivat menneet katsomaan onko kaikki kunnossa, kun parvekkeen ovi oli ollut epätyypillisesti auki eilisillasta saakka. Ensin tuli ambulanssi, sit poliisi ja lopulta ruumisauto. Oli kyllä hiljaista sakkia pihalla, kun pussia kannettiin autoon.

Että on nyt sitten tutustuttu naapureihin. Aiemmin en tuntenut kuin pari ulkonäöltä ja yhden kanssa moikkailuväleissä. Nyt sit tuli juteltua kolmen vuoden edestä vissiin kerralla.

Phuuh.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Hyväksyttekö eteenpäin jatkamisen, vai onko mielestänne aikaista?
Te ootte eläneet mukana mun vuosisadan rakkaustarinassa häineen, lapsen syntymän ja puolison kuoleman.
Kyllä, ei ole mitään ihmettelemistä. Elämä jatkuu ja sen laatuun paljon vaikuttaa mieliala, parempi kaksin kuin yksin, paljon parempaa on elämä näin. Varsinkin kun on lapsi, hänen hyvinvoinnilleen on myöskin tärkeää et on mies talossa. Auttaa elämään oppimisessa ihan varmasti.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Hyväksyttekö eteenpäin jatkamisen, vai onko mielestänne aikaista?
Mä uskon hyvin vahvasti, että forumilla ei pelkästään hyväksytä sun tuntemuksia vaan myös ollaan iloisia niiden vuoksi.

Jostain syystä tästä kyssäristä alkoi mielessä soida Rauno Lehtisen On hetki, vaikka sanoista ei suoranaisesti tilanteesi kuvastukaan.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Harmittaa. Tuli turhaan lampsittua kilsoja Stadissa.

Tosin ei se vituta kun nyt on loma alkanut. :ahem: Ja kuntohan siinä kohosi samalla :thumbup:
 

|EdU|

Scuderia Ferrari
Liittynyt
23.12.2008
Viestit
1927
Sijainti
Järvenpää
On kyllä semmonen homma, että laskukännit tässä tuntuu olevan päällä. Hirveä olo ja tuntuu siltä että voisi keikahtaa makuulleen nukkustelemaan. Sen teen kyllä kohta.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Hyväksyttekö eteenpäin jatkamisen, vai onko mielestänne aikaista?
Te ootte eläneet mukana mun vuosisadan rakkaustarinassa häineen, lapsen syntymän ja puolison kuoleman.
Selvähän se on että elämän on jatkuttava.
Vaikken Mikkoa tuntenutkaan niin uskon ettei hänkään sun halua ikuisesti olevan yksin.
Mielestäni ei ole oikein sanoa onko aikaista vai myöhäistä, jokainen tapaus on erilainen ja jokaisen pitää itse löytää se oikea hetki milloin jatkaa matkaa.
Silti mielipiteeni on että vähintäänkin kunnioitettavan pitkä aika tuo kulunut 2v. jo kuitenkin on...
 

odetus

Well-known member
Liittynyt
18.10.2006
Viestit
1993
Syvä vitutus, koulunloppumishommat ja minä istun vain kotona ihmettelemässä mitä tapahtuu, ei saatana näin :jaska::mad_old:
 

Ode

Maailmanlupaus
Liittynyt
7.6.2008
Viestit
4178
Sijainti
Oulu
Syvä vitutus, koulunloppumishommat ja minä istun vain kotona ihmettelemässä mitä tapahtuu, ei saatana näin :jaska::mad_old:
Mielummin mä täällä istun kuin olen jonkun ihme nahkatakkiporukan seurassa tuntemattomassa paikassa :frank:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Hyväksyttekö eteenpäin jatkamisen, vai onko mielestänne aikaista?
Te ootte eläneet mukana mun vuosisadan rakkaustarinassa häineen, lapsen syntymän ja puolison kuoleman.
Anna mennä vaan eli elä täysillä. Nauti elämästä!
 
Ylös