Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Miss Piggy

Schufosa
Liittynyt
14.9.2006
Viestit
1827
Niin ja Wilpurille hillittömät onnittelut!!!! :wink:

Nykyään keskimääräinen vauva on syntyessään 3800 g. Näin sanoi mulle neuvolantäti, kun odotin meidän kuopusta. Mun esikoinenhan painoi 2,2 kg ja kuopuskin vain 3,2 kg, eli olivat molemmat keskimääräistä pienempiä. Nykyään syntyy tosi isoja vauvoja. :eek!:

Esikoisen odotuksessa mulla tosin oli istukan vajaatoiminta, josta syystä vauva jäi noin pieneksi. Ihan normiraskaudessa olis ollut varmaan n. 3 kg tai vain vähän alle. Kuopus oli tosiaan kilon isompi, kun raskaus sujui normaalisti, mut pieni oli hänkin. Oi niitä aikoja! Esikoinen täytti kesäkuussa 4 vee ja kuopus ensi kuussa 2 vee! Niin se aika vaan rientää! :eek!::wink:
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Arvelluttaa, huomenna tulee porukoiden tuttavaperheen tuttu (tiedän kyllä äijän hyvinkin ja oon monesti nähnyt) Virosta käymään Suomessa ja lupas tuoda tullessaan ilmalämpöpumpun ja asentaa sen 'alle puoleen hintaan'. Siis hyvä pumppu ja asennus 450€ :doubtful: :D
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Kotona käymässä, arkiasioita hoitamassa.

3840 grammaa ja 51 senttimetriä putkahti. :)

Puudutusvaiheessa tuli mieleen että jäi sitten ne leivät syömättä mitkä kiireellä aamulla väsäsin ja repussa jokunen kerros ylempänä kaapissa odotteli. Kylmää hikeä pukkasi mutta koska ei tullut edes pilkkuja näkökenttään (tai ei ne ainakaan kovin pitkään olleet näkyvissä.. tai siis..) niin kiellän jyrkästi olleeni mitenkään huolestuttavan huonovointinen.

Mikä tärkeintä niin kaikki olennaisimmat meni suunnitelmien mukaan ja kaikki voi hyvin (minäkin. tai siis.. hyvinhän mä olen voinut koko ajan).

72:n numeron olen hukannut jossain vaiheessa (puhelimet vaihtuneet tässä vuosien saatossa ja varmaankin olisivat vanhaksikin numerot menneet, olisin laittanut viestiä. Se toinen laittelee varmaankin jossain vaiheessa, mutta juuri nyt aika hankalaa kai.

En jaksa nykyään enää pahemmin tekstiviestejä lähetellä, mutta juuri nyt tekee mieli naputella viestejä joka suuntaan. :)
Juu, kyllä hän laittoi tekstaria. Mun uni siis tiesi sukupuolenkin jo ennenkuin kerroitte koko raskaudesta.
Niin varma olin, että olin jo hankkinut tietyn värisiä juttuja, laitan ne huomenna postiin. :cool:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Arvelluttaa, huomenna tulee porukoiden tuttavaperheen tuttu (tiedän kyllä äijän hyvinkin ja oon monesti nähnyt) Virosta käymään Suomessa ja lupas tuoda tullessaan ilmalämpöpumpun ja asentaa sen 'alle puoleen hintaan'. Siis hyvä pumppu ja asennus 450€ :doubtful: :D
Tätä postausta piti lukea tosi pitkälle ennen kuin tajusin koko jutun. Luin tätä koko ajan vauvauutisena, kun oli täällä muiden vauvajuttujen seassa. :D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Noloa laittaa tänne isojen uutisten sekaan sadatteluja, kun tuo isompi tietokone sählää itsekseen. Tuli päivityksiä ja nyt se syttyy ja sammuu itsekseen. Yli 10 kertaa jo.
Määritellään päivityksiä vaihe 3/3 - 0 % valmiina.
Älä sammuta konetta
Argh! Se ei tuosta nollasta etene.
 
Ylös