Sam
Muumipappa
Hyvä fiilis. Jotenkin luminen maisema vaan saa mielen virkeäksi. Kohta koiran kanssa juoksulenkille.
Tarkoitus mennä jouluksi Lappiin. Eräänlainen piilopirtti siellä.. sähköt kyllä tulee, mutta vesi on kannettava sisään. Naapureina myös lähinnä poroja ja hirviä. Otsot unillaan, niistä ei tarvi välittää. Eikä kaupungin valoista saati joulumarkkinabordellista.Tarkoitus on mennä joulupäivästä muutamaksi päiväksi Korpijärven rannalle :thumbup: Sielu lepää.
Juurikin näin ja vielä kun yöllä satoi lunta, niin on fiilis korkealla :thumbup:Tarkoitus mennä jouluksi Lappiin. Eräänlainen piilopirtti siellä.. sähköt kyllä tulee, mutta vesi on kannettava sisään. Naapureina myös lähinnä poroja ja hirviä. Otsot unillaan, niistä ei tarvi välittää. Eikä kaupungin valoista saati joulumarkkinabordellista.
Kuusen haku omasta metsästä. Savusaunan lämmitys. Jäälyhtyjen askartelupaskartelu. Avannon hakkaaminen. Sieltä se joulumieli kumpuaa. :thumbup:
Jätkänkynttilöitäkin voisi väsätä. :idea:
---
Hrmblmh.. perhana, elle! Viekkaasti ujutti joulumieltä pahaa aavistamattoman peikon aivokuoreen.
Ei vielä saa semmoisia, hus pois.
Jätkä! Oli sentään F1-vapaa! :mad_old::mad_old:Moderoin dominicin goatse-kuvat pois.
Eiku se on Kepuvoni....Jätkä! Oli sentään F1-vapaa! :mad_old::mad_old:
Vitun kepunomi! Piilolautakasarakkikoiragategoatse!
Ole sinä keputroni hiljaa siellä takapenkillä!!!Eiku se on Kepuvoni....
Kävin kommaamassa uudestaan, moderoippa vielä, niin kokeilen mun poronpurija taitoja sinuun käytännössä! :frank:Moderoin dominicin goatse-kuvat pois.
Kommari!Kävin kommaamassa uudestaan
genève| La police genevoise a interpellé ce matin trois personnes en lien avec deux tentatives de hold-up hier dans le canton. Les agents ont tiré plusieurs coups de feu et bleussé un des malfrats.
Rédaction online/AP | 13.10.2009 | 11:08
No huh, vaikka en tuosta uutisen palasesta mitään ymmärräkään. Minulla oli onneksi huomattavasti rauhaisampi aamulenkki täsmälleen samaan aikaan.Tärisyttää pienesti. Jouduin aamulenkillä poliisin takaa-ajon ja ammuskelukohtauksen todistajaksi.
Hölkkäilin seitsemän maissa kohti miehittämätöntä rajatullia, kun takaa kaahasi musta pikkurellu perässään seitsemän Sveitsin poliisin autoa. En tainnut ehtiä ajattelemaan muuta, kuin että nyt täytyy vaihtaa toiselle tielle.. rajalle on varmasti viritelty sulku, kun letka palasi takaisin ja kääntyi vaihtamaani suuntaan. Kuului muutama laukaus.
Ohessa palanen uutisotsikkoa tapahtuneesta.
Kyllä nyt deux, hold-up ja Les agents (& Jorma Kääriäinen) ymmärtää noista.:ahem:No huh, vaikka en tuosta uutisen palasesta mitään ymmärräkään. Minulla oli onneksi huomattavasti rauhaisampi aamulenkki täsmälleen samaan aikaan.
Loppui kyllä mun lenkkeilyni nyt noilla metsätulliteillä.No huh, vaikka en tuosta uutisen palasesta mitään ymmärräkään. Minulla oli onneksi huomattavasti rauhaisampi aamulenkki täsmälleen samaan aikaan.
Jotakuinkin noin. Tilanne takaa-ajosta ambulanssin tuloon kesti arviolta 20 minuuttia.Geneven poliisi tänä aamuna pidätettiin kolme henkilöä, jotka liittyvät kahteen yrittänyt ryöstön eilen kuntaan. Virkamiehet ampui useita laukauksia ja yksi bleussé rikollisia.