Osanotot kaverin menetyksestäItellä haikea olo. Hautasin just Kati-koiran. Kivinen ja juurinen sattui hautapaikka, mutta vaikka ois ollu peruskalliota niin en olis jättänyt kaivamatta. Oli siksi hyvä kaveri.
Osanotot kaverin menetyksestäItellä haikea olo. Hautasin just Kati-koiran. Kivinen ja juurinen sattui hautapaikka, mutta vaikka ois ollu peruskalliota niin en olis jättänyt kaivamatta. Oli siksi hyvä kaveri.
Mutta muista kuitenkin, että aina löytyy nuorempi!Toi on just se syy, miksi otin itseäni nuoremman miehen :ahem::ahem::thumbup:
Juskanenkin siirtyisi kypärätukkamuotiin!Mutta muista kuitenkin, että aina löytyy nuorempi!
Esim. Joni!
Ei hitto, alkaa naurattaa ku miettiiki millainen olisi Juskasen ja Jonin kiihkeä rakkaussuhde!
Juskanen kantelisi Doomiin peräänsä jättämiä pulloja ravinteleista selkä vääränä!Mutta muista kuitenkin, että aina löytyy nuorempi!
Esim. Joni!
Ei hitto, alkaa naurattaa ku miettiiki millainen olisi Juskasen ja Jonin kiihkeä rakkaussuhde!
Tsemiä sinne ja mummulle. Noi lonkkamurtumat ja -leikkaukset saattaa olla varsin vaikeita juttuja vanhuksilla. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.Nyt on sekaiset fiilikset.
Mummu 91v oli kaatunut eilen illalla. Kotisairaanhoitajat oli löytäneet aamulla, oli koko yön maannut lattialla.
Lonkasta jotakin poikki, huomenna leikataan ja laitetaan ilmeisesti tekonivel.
Liikkuminen on ollut pidemmän aikaa hankalaa, rollaattorin kanssa on kuitenkin yksin pärjännyt. Pää pelaa, vaikka muisti tuppaa jonkin verran pätkimään.
Reilut pari vuotta sitten oli ensimmäistä kertaa elämässään sairaalassa hoidettavana, kun joutui pallolaajennukseen. Vietiin terkkarilta Seinäjoelle, josta Tampereelle, takaisin Seinäjoelle ja sieltä hetkeksi tänne terkkarille.
Muutama viikko sitten haettiin uus taulutelkkari, josta on ollut onnellinen.
Mutta eikö tää tästä, ei toki ihan yllätyksenä ollut, kaatuillut mummu on ennenkin, nyt sitten pahemmin.
Ja on sitä näköjään muillakin monenmoista harmia ja murhetta. Tsemiä jokahittelle!
Omalle, jo edesmenneelle, muorille kans laitettiin tekonivel tos vuosikymmenen alkupuolella kun liikkuminen oli jo käynyt liian kivuliaaksi. Ikää taisi silloin olla jossain 85v paikkeilla, ja hänen elämänlaatunsa kyllä siitä parani selkeästi muutamaksi vuodeksi, kunnes sisuskalut sitten lopulta antoivat periksi. Pää pelas kans hyvin loppuun saakka, parempi kai noin päin.Nyt on sekaiset fiilikset.
Mummu 91v oli kaatunut eilen illalla. Kotisairaanhoitajat oli löytäneet aamulla, oli koko yön maannut lattialla.
Lonkasta jotakin poikki, huomenna leikataan ja laitetaan ilmeisesti tekonivel.
Liikkuminen on ollut pidemmän aikaa hankalaa, rollaattorin kanssa on kuitenkin yksin pärjännyt. Pää pelaa, vaikka muisti tuppaa jonkin verran pätkimään.
...
Hoitsut olivat sanoneet, että kuntoutuminen on täysin itsestä kiinni. Nyt viime tieto oli niin sekavaa, että ei oikein tiedä mikä kohta on mennyt rikki, lonkasta ensin puhuttiin, mutta reidestäkin höpistiin. Ehkä se vielä selviää.Omalle, jo edesmenneelle, muorille kans laitettiin tekonivel tos vuosikymmenen alkupuolella kun liikkuminen oli jo käynyt liian kivuliaaksi. Ikää taisi silloin olla jossain 85v paikkeilla, ja hänen elämänlaatunsa kyllä siitä parani selkeästi muutamaksi vuodeksi, kunnes sisuskalut sitten lopulta antoivat periksi. Pää pelas kans hyvin loppuun saakka, parempi kai noin päin.
Noh noh. Mietitäänpä nyt vielä hieman, ettei tule hätiköityäVittu että vituttaa. Työasiat. Oon vajaan viikon miettiny itseni irtisanomista, ja alkaa tuntua, että päätös on taas vähän lähempänä. Vittu. Ei tämä oo sen kuukausipalkan arvoista :thumbdown
Toki. Odotan vielä kuukauden verran yhtä tietoa, joka saattaa vaikuttaa tai olla vaikuttamatta tekemisiini. Lisäks mun oikeasti pitäis jaksaa siihen saakka, että toinen puolisko saa tutkinnon valmiiksi ja pääsee oikeisiin töihin. Vaikkakin hän on kyllä luvannut tukea mua, vaikka haluaisin aiemminkin tehdä ratkaisuja. Mutta on se vaan elämä helpompaa, kun on edes toisella kunnolliset tulot. En mä nyt tässä aio hätäillä mitään.Noh noh. Mietitäänpä nyt vielä hieman, ettei tule hätiköityä
Tosta tuli muuten mieleen että iskeekö työttömyyskorvauksiin joku karenssi tms jos jää työttömäksi sen takia että itse irtisanoutui?Toki. Odotan vielä kuukauden verran yhtä tietoa, joka saattaa vaikuttaa tai olla vaikuttamatta tekemisiini. Lisäks mun oikeasti pitäis jaksaa siihen saakka, että toinen puolisko saa tutkinnon valmiiksi ja pääsee oikeisiin töihin. Vaikkakin hän on kyllä luvannut tukea mua, vaikka haluaisin aiemminkin tehdä ratkaisuja. Mutta on se vaan elämä helpompaa, kun on edes toisella kunnolliset tulot. En mä nyt tässä aio hätäillä mitään.
Tampereella päin käytetty murresana. :frank:kotio.
Nii-ih, sen siitä saa ku viettää pari tuntia Manselaiste seurassa, kiäliki tarttuu samantein!Tampereella päin käytetty murresana. :frank:
Hiano homma!Tampereella päin käytetty murresana. :frank:
Hieno homma. Onneksi olkoon.Mukava päivä tänään.
Eräs "luomani" ja vastuullani ollut "projekti" jonka parissa olen pääasiallisesti työskennellyt usean vuoden ajan tietyllä tavalla päättyi. Tapahtuman juhlistamiseksi järjestetyssä tilaisuudessa oli paikalla satoja henkilöitä - kehuja satoi niin että melkein hävetti.