Pinkkiä piparkaakkataikinaa?Rupes tekemään mieli piparkakkutaikinaa.
Pinkkiä piparkaakkataikinaa?Rupes tekemään mieli piparkakkutaikinaa.
Ei ku ihan sellasta tavan ruskeeta. vauvakakan ruskeetaPinkkiä piparkaakkataikinaa?
Semmosta, mikä jää peräaukon ympärille kolmen kilon rypäleeksi ja lopuksi leviää ympäri persettä?Ei ku ihan sellasta tavan ruskeeta. vauvakakan ruskeeta
:doubtful: Ei mulla ole piparkakkutaikinan kanssa noin käynyt, mutta kyllähän se kieltämättä hiukan aktivoi vatsan toimintaa. Siis jos syö taikinamuodossa sen eikä paista piparkakuiksi.Semmosta, mikä jää peräaukon ympärille kolmen kilon rypäleeksi ja lopuksi leviää ympäri persettä?
Selvä vauva(kakka)kuume :ahem:No vähän masentaa.
Kuumetta on kyllä, mutta ei vauvaan liittyvää. Mulla jäänee väliin ristiäiset viikonloppuna tän taudin takia. Ei siis siksi, että mä en saisi vauvakuumetta, vaan että vauva ei saisi tätä mun kuumetta :frown:Selvä vauva(kakka)kuume :ahem:
Kannattaa hommata rokotus tuota vastaan.Selvä vauva(kakka)kuume :ahem:
Hyhhyh.. Tosta tuli ihan mieleen ne lukuisat oksennusreflaksit, joita hahmo Veschacher aiheutti ~19 vuotta sitten.Jaa-a, vauvakakka ymmärretään täällä erilailla..
Ja niinku mikset :frank:Lisäksi masentaa, kun ei voi pitää hipstersejä :thumbdown
Mulla on hipsterseihin liian rehevä perä noin nätisti sanottuna. Tai kuten muksu jokunen vuosi sitten kuulutti kaupan vihannesosastolla kovaan ääneen: "Äiti, sun peppu on kuin iso pyöreä kaali!!" Näin viime yönä unta, että olin joutunut jonnekin plastiikkakirurgiikan klinikalle, jossa läskiperseitä hoidettiin kelmuttamalla pakaroita jollain silikoni-muovikelmulla ja rasvaimuilla. Myös tissien isonnusta oli tarjolla. Ahisti vähän herätessä :thumbfh:Ja niinku mikset :frank:
Höpöhöpö.Mulla on hipsterseihin liian rehevä perä noin nätisti sanottuna. Tai kuten muksu jokunen vuosi sitten kuulutti kaupan vihannesosastolla kovaan ääneen: "Äiti, sun peppu on kuin iso pyöreä kaali!!" Näin viime yönä unta, että olin joutunut jonnekin plastiikkakirurgiikan klinikalle, jossa läskiperseitä hoidettiin kelmuttamalla pakaroita jollain silikoni-muovikelmulla ja rasvaimuilla. Myös tissien isonnusta oli tarjolla. Ahisti vähän herätessä :thumbfh:
Olikohan tämä käyttänyt kelmutusmenetelmään?Näin viime yönä unta, että olin joutunut jonnekin plastiikkakirurgiikan klinikalle, jossa läskiperseitä hoidettiin kelmuttamalla pakaroita jollain silikoni-muovikelmulla ja rasvaimuilla. Myös tissien isonnusta oli tarjolla. Ahisti vähän herätessä :thumbfh:
Vaikuttaa vahvasti siltä, että istumaosastosi on juuri ja juuri sellainen, että sinut tunnistaa naiseksi takaa päinkin. :idea:Mulla on hipsterseihin liian rehevä perä noin nätisti sanottuna.
Kärvät otti Tepsiltä pataan!Aivan mahtava! :ahem:
Mutta nyt sillä ei ole mitään väliä! Hieno meininki oli iltajuhlissa.Kärvät otti Tepsiltä pataan!