Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24205
Sijainti
lappeen Ranta
Semmosta, mikä jää peräaukon ympärille kolmen kilon rypäleeksi ja lopuksi leviää ympäri persettä?
:doubtful: Ei mulla ole piparkakkutaikinan kanssa noin käynyt, mutta kyllähän se kieltämättä hiukan aktivoi vatsan toimintaa. Siis jos syö taikinamuodossa sen eikä paista piparkakuiksi.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Selvä vauva(kakka)kuume :ahem:
Kuumetta on kyllä, mutta ei vauvaan liittyvää. Mulla jäänee väliin ristiäiset viikonloppuna tän taudin takia. Ei siis siksi, että mä en saisi vauvakuumetta, vaan että vauva ei saisi tätä mun kuumetta :frown:

Masentavaa olla aina kipeenä. Kerkesinkin olla tossa töissä jo yhteensä 7pv edellisen saikun jälkeen :thumbfh: Edellisen lääkekuurin loppumisesta on tasan viikko nyt, ja tänään alkoi uusi.

Lisäksi masentaa, kun ei voi pitää hipstersejä :thumbdown
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Tuttaa.

- 10e hukkaan kun kadotin ennakkoon varatut liput Studia-messuille ja jouduin maksamaan kalliimman lipun paikan päällä
- 80e mäni kun lipuntarkastaja sattui junassa tulemaan väärään aikaan väärään paikkaan...

Olis vaan pitänyt jäädä nukkumaan täksi päiväksi.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Katsos vaan, 1991 syntyneetkin on jo aikuisia eikä enää sinappituubeja.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Ja niinku mikset :frank:
Mulla on hipsterseihin liian rehevä perä noin nätisti sanottuna. Tai kuten muksu jokunen vuosi sitten kuulutti kaupan vihannesosastolla kovaan ääneen: "Äiti, sun peppu on kuin iso pyöreä kaali!!" :eek: Näin viime yönä unta, että olin joutunut jonnekin plastiikkakirurgiikan klinikalle, jossa läskiperseitä hoidettiin kelmuttamalla pakaroita jollain silikoni-muovikelmulla ja rasvaimuilla. Myös tissien isonnusta oli tarjolla. Ahisti vähän herätessä :thumbfh:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Mulla on hipsterseihin liian rehevä perä noin nätisti sanottuna. Tai kuten muksu jokunen vuosi sitten kuulutti kaupan vihannesosastolla kovaan ääneen: "Äiti, sun peppu on kuin iso pyöreä kaali!!" :eek: Näin viime yönä unta, että olin joutunut jonnekin plastiikkakirurgiikan klinikalle, jossa läskiperseitä hoidettiin kelmuttamalla pakaroita jollain silikoni-muovikelmulla ja rasvaimuilla. Myös tissien isonnusta oli tarjolla. Ahisti vähän herätessä :thumbfh:
Höpöhöpö.

Liian rehevää perää hipstereihin olekkaan. Ja niitäkin on käsittääkseni eri kokoja. En mäkään mitään xs sloggeja jalkaan saa.

Toi silikoni-muovikelmu pakara juttu kuulostaa aika pervolta . Nam :eek:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Näin viime yönä unta, että olin joutunut jonnekin plastiikkakirurgiikan klinikalle, jossa läskiperseitä hoidettiin kelmuttamalla pakaroita jollain silikoni-muovikelmulla ja rasvaimuilla. Myös tissien isonnusta oli tarjolla. Ahisti vähän herätessä :thumbfh:
Olikohan tämä käyttänyt kelmutusmenetelmään?
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Sikäli hyvä mieli, että lääkkeet alkaa tehota, ja pystyn taas puhumaan. Parempi päivä kurkussa siis tänään. Mutta muuten kyllä ahistaa. Viis päivää neljän seinän sisällä lukuunottamatta lääkäri- ja apteekkireissuja... :thumbfh: Tällanen ei oikeasti sovi mulle, multa hajoo pää.
 
Ylös