Eiku suojelusenkelit oli mukana. :thumbup:Moelle ja pojalle peukut kun selvisivät moisesta tumauksesta ilman fyysisiä vammoja.
Voidaanko tästä kiittää uutta ja turvallista autoa, vai astetta kovempia jätkiä joihin ei yhdet aura-autot tehoa?
Rakastunut? Hiehoa jos nain on. :thumbup:Täytyypi sanoa että tämmöistä fiivistä ei ole ollut sitten teinivuosien. Hämmentynyt ja innostunut, tietoisena kuitenkin että periaatteessa turhasta. Perhosia ja kaikkea. Ihme sekopää.
Juu, Moe vois vähän ajatella. Kyllähän sitä voi itte kaikenlaista kokeilla, mutta kun ottaa vielä lapsenkin mukaan.Moelle ja pojalle peukut kun selvisivät moisesta tumauksesta ilman fyysisiä vammoja.
Aikamoinen etiäinen sulla aamulla.Pitäis hypätä autoon ja ajaa Hangosta Kuopioon.
Toivotaan että säilyn hengissä. Tai ainakin minä toivon.
:thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh:Eiku suojelusenkelit oli mukana. :thumbup:
Tuoreen exän kans vuoristorataa vai uuden hevosen selkään?Täytyypi sanoa että tämmöistä fiivistä ei ole ollut sitten teinivuosien. Hämmentynyt ja innostunut, tietoisena kuitenkin että periaatteessa turhasta. Perhosia ja kaikkea. Ihme sekopää.
"Muutaman" kerran on minultakin aitoja rahoja toivottu, kun olen tuon kysymyksen esittänyt.Niin ja pankissa tuntui hassulta, kun nostin raharahaa uutta lompakkoa, joulua, uutta vuotta yms. varten, kun kysyttiin, että minkälaisina rahoina haluan. Meinasin sanoa, että mieluiten oikeina ja aitoja rahoja. Sitten päätin pyytää osan seteleinä ja muutaman euron ja 20 centin kolikoitakin. Tyhjän uuden lompakon varustaminen on kokemus sekin.
Sinne meni Tommin suojelusenkelit. Kuhan ei seuraavat keulimiset johtaisi metsikköön tahi aura-auton perään.:thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh:
Eikä varmaan yhtään turhautunut olo joka kerta väkinäisesti naurahtaa sille jutulle?"Muutaman" kerran on minultakin aitoja rahoja toivottu, kun olen tuon kysymyksen esittänyt.
Ehkä juuri siitä johtuen tulee välillä tiedusteltua asiaa vähän eri tavalla..
Jos pääkoppasi on yhtään normaalisti rustattu niin sulla alkaa väkisinkin tunkea mieleen ne pahimmat vaihtoehdot. Miten olisi voinut mennä ja sitä rataa. Varsinkin kun oli jälkikasvusikin kyydissä. Tulee niitä perkeleellisiä säpsähdyksiä.Mä sanoin pojalle: 'Nyt tömähtää, ei pysähdy'. Ja poika ehti ottaa 'pakkolaskuasennon'.
Olisin voinut väistää vasemmalle kaistalle, jos olisin päästänyt jarrun, mutta kun siinä pöllyssä ei nähnyt lain, mitä sieltä tulee, niin valitsin sen Destian auton, mihin törmätä.
Ei olis muuten tullut ketään vastaan.
PAHEKSUN! :mad_old::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh::thumbfh:
Pistä kaikki mausteet, mutta jätä vähän muillekin:alppu:Eikä varmaan yhtään turhautunut olo joka kerta väkinäisesti naurahtaa sille jutulle?
Samat tyypit painaa pimeässä, pyryssä ja sumussa sokkona ohi. Näkyvyyttä ehkä puolen sekunnin etenemisen verran. Kiire, kiire jonnekin on.Tänään ihmetytti joidenkin kuskien luotto renkaittensa pitoon, kun jäisellä tiellä, jopa loivassa mutkassa piti ohittaa, vaikka keskiviivan kohdalla oli korkea lumivalli ja nopeutta lähes 80km/h. Huimaa leikkiä!
Soriiiiiiiiiiiiii. Muhun ei vaa iske noi uskonnot:/ Mä oon ateisti vai mikä se oli.PAHEKSUN! :mad_old:
AtleettiSoriiiiiiiiiiiiii. Muhun ei vaa iske noi uskonnot:/ Mä oon ateisti vai mikä se oli.
Eiks moe oo se?Atleetti
Moe on kotletti.Eiks moe oo se?
Kohta joku vetää tähän Falconetti-kortin...Moe on kotletti.