Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Mitä sitä keuhkoomaan. Jos oot busy, ni sit et mene. Sitten vaan hyräilee pisteellään ja näyttää kauniilta. Vähä niinku mä.
Mitäs sitten, kun palaverikutsuja on sun resurssoinnista päättävä ihminen? Joutunee sanomaan taas pari valittua sanaa tuossa aamupäivällä...
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Jos tää olisi radio- tai tv-lähetys, niin johan olisi piipparille töitä. :eek:
Anteeksi :eek: Mutta ku joskus mulle kettuiltiin kirosanojen sensuroimisesta, niin oon sittemmin aatellu antaa tulla sellasenaan.

Parempi ehket että jätän kirjoittelut kokonaan hetkeksi ja keskityn muihin juttuihin. Ettei mene liian vakavaksi.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Anteeksi :eek: Mutta ku joskus mulle kettuiltiin kirosanojen sensuroimisesta, niin oon sittemmin aatellu antaa tulla sellasenaan.

Parempi ehket että jätän kirjoittelut kokonaan hetkeksi ja keskityn muihin juttuihin. Ettei mene liian vakavaksi.
No ei! :cool: En minä niistä sanoista sieluani vaurioita, tuli vain mieleen joidenkin tositv-juttujen piippauttelut.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
No ei! :cool: En minä niistä sanoista sieluani vaurioita, tuli vain mieleen joidenkin tositv-juttujen piippauttelut.
En mä sun kommentista tuota saanut päähäni. Vaan olen taas aistivinani, että eräät tahot ottavat mun provoilut hieman turhan tosissaan. Jos en osaa kirjoittaa hillitysti, niin lienee parempi tyytyä vaan lueskelemaan :eek:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
No ei! :cool: En minä niistä sanoista sieluani vaurioita, tuli vain mieleen joidenkin tositv-juttujen piippauttelut.
Itselle tuli mieleen Pekka Saurin yölinja tai maikkarin öinen joulupukkichat. Suora lähetys, niin ei keretty hirveästi piippailemaan:eek:

Edit. Hyvä se on joskus höyryjä vähän päästellä.
 
Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
En mä sun kommentista tuota saanut päähäni. Vaan olen taas aistivinani, että eräät tahot ottavat mun provoilut hieman turhan tosissaan. Jos en osaa kirjoittaa hillitysti, niin lienee parempi tyytyä vaan lueskelemaan :eek:
No mitä turhia. Anna palaa vaan, jos hiukankin tuntuu keventävältä. :thumbup::thumbup:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
No mitä turhia. Anna palaa vaan, jos hiukankin tuntuu keventävältä. :thumbup::thumbup:
Emt. Mua jotenkin kuitenkin häiritsee se, että ihmiset saa minusta ihan vääränlaisen kuvan täällä. Ne lukijat, jotka eivät tunne mua irl, eivät varmaan oikein tajua mun juttuja. Eihän sillä ole väliä, mutta silti se on minusta jotenkin häiritsevää.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Emt. Mua jotenkin kuitenkin häiritsee se, että ihmiset saa minusta ihan vääränlaisen kuvan täällä. Ne lukijat, jotka eivät tunne mua irl, eivät varmaan oikein tajua mun juttuja. Eihän sillä ole väliä, mutta silti se on minusta jotenkin häiritsevää.
No tännehän nyt saattaa tulla kirjoittaneeks kaikenlaista, kun oikein innostuu heittää vettä kiukaalle :eek:

Joskus on kieltämättä aamulla tullu katseltua, että "katos katos, olen näemmä baarista tullessa käynyt vielä koneella" :eek::eek:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Emt. Mua jotenkin kuitenkin häiritsee se, että ihmiset saa minusta ihan vääränlaisen kuvan täällä. Ne lukijat, jotka eivät tunne mua irl, eivät varmaan oikein tajua mun juttuja. Eihän sillä ole väliä, mutta silti se on minusta jotenkin häiritsevää.
Tästä voit ottaa uuden avatarin niin oikean mielikuvan saaminen helpottuu :doubtful: :idea::
Näytä liitetiedosto 11182
 
Ylös