:thumbup:Jo yli 10 minuuttia töissä eikä vieläkään vituta! Kerrassaan loistoaamu siis toistaiseksi.
Jäkälääkö sä siellä söit?Helvetin hyvä, vaaka näytti tänään -15. Lisäks takana varsin onnistunut rallireissu pohjoiseen, on kyllä paras ralli tässä maassa toi Arctic Lapland. Nyt oltiin neljännen kerran ja ens vuodeks majotus on jo varattuna. Tänä vuonna olin matkassa viis päivää joten siinä pääsee arjesta mukavasti irti........
Niin, kukapa olis koskana nähny lihavaa poroa.Jäkälääkö sä siellä söit?
Jep. Samoin en myöskään, koskaan, missään tapauksessa mene töihin kaverin firmaan. Vaikka kuinka pyydettäis ja kerjättäis.Vituttaa. Pitäkää raha-asiat ja kaverit omissa lokeroissaan.
Jospa toinen pilleripurkki toimisi paremmin?Nyt ne hermot sitten meni!!! :mad_old:
Heittelitkö esineitä?Nyt ne hermot sitten meni!!! :mad_old:
En menny.Menitkö töihin kaverin firmaan?
Good man!En menny.
Jos tää olisi radio- tai tv-lähetys, niin johan olisi piipparille töitä.Vituttaa ihmiset (huom. monikko), jotka varaa palavereita, vaikka olen pistänyt koko kalenterini BUSYksi. En vittu mene saatana, mulla on oikeitakin töitä. Saatanan urpåt!
No, oon jo rauhoittunut siitä.
Mitä sitä keuhkoomaan. Jos oot busy, ni sit et mene. Sitten vaan hyräilee pisteellään ja näyttää kauniilta. Vähä niinku mä.Vituttaa ihmiset (huom. monikko), jotka varaa palavereita, vaikka olen pistänyt koko kalenterini BUSYksi. En vittu mene saatana, mulla on oikeitakin töitä. Saatanan urpåt!
No, oon jo rauhoittunut siitä.
Kuink´ vähä?...ja näyttää kauniilta. Vähä niinku mä.