Knoukka
Well-known member
Kai kepitit itsekin parhaasi mukaan. Vai olitko sittenkin isommalla varustuksella liikkeellä?Vähän väsy ja raukea. Tänään sain hyvät kyydit yhdeltä naiselta :thumbup:
Kai kepitit itsekin parhaasi mukaan. Vai olitko sittenkin isommalla varustuksella liikkeellä?Vähän väsy ja raukea. Tänään sain hyvät kyydit yhdeltä naiselta :thumbup:
Ei kai sitä ihan kevyesti kehtaa liikkeelle lähteä.Kai kepitit itsekin parhaasi mukaan. Vai olitko sittenkin isommalla varustuksella liikkeellä?
Kukalta?Seesteinen, euforismainen. Käsittämättömän hyvä. En ymmärrä, kun varsinaisesti syitäkään ei olotilalle ole.
Kai se tuo ihmisten kanssa sosialisointi vaan tekee mielelle ihmeitä. Ja kaikkee.
Keltä, keneltä, kukalta?
Nykyään pitäisikin suosia lähituotantoa.Emmie noin kaukaa osaa hakee.
Ken on Kukin? Homoliitto.Kuka on Kukin?
Jaksamista!****lauta, että ottaa päähän. Olin kuvitellut, että työt välillä vähän helpottavatkin, mutta taas on minulta kysymättä pukattu lisää tekemistä. Laitoin kyllä lievän vastakysymyksen, että milloinkas tästä on ollut puhetta saati kysytty onko aikaa tai tehoja tekemiseen.
Ärsyttää sekin, että saa samasta virheestä huomauttaa monta kertaa ja korjata sen valmiiksi ja taas kohta se tulee eteen alkuperäisenä vääränä versiona. ARGGHHH!!! :mad_old:
Muista laittaa kalenteriin Busy-status, ettei tule vielä jotain kokouskutsuja päälle!****lauta, että ottaa päähän. Olin kuvitellut, että työt välillä vähän helpottavatkin, mutta taas on minulta kysymättä pukattu lisää tekemistä. Laitoin kyllä lievän vastakysymyksen, että milloinkas tästä on ollut puhetta saati kysytty onko aikaa tai tehoja tekemiseen.
Ärsyttää sekin, että saa samasta virheestä huomauttaa monta kertaa ja korjata sen valmiiksi ja taas kohta se tulee eteen alkuperäisenä vääränä versiona. ARGGHHH!!! :mad_old:
Kyllähän sitä sairaslomakorvauksilla joutaa vähän töitäkin tekemään:thumbfh:Mulla näköjään ei lomapäivät ole vapaita. Pomo soittele, lähettää sähköposteja ja jakelee nakkeja ihan kiitettävästi.
No, olihan se sitä mieltäkin, että sairaslomalla voi ihan hyvin seistä esittelemässä tuotteita.
Turha vissii kertoa että se on oikea poro-porvari ja vieläpä nainen.