Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Taustalta kuuntelen talouden naispuolisten henkilöiden jutustelua. Melkein nousee raivoon.
Taustalta kuuntelen talouden naispuolisten henkilöiden jutustelua. Melkein nousee raivoon.
Jaa paikkeille?! Tarkkuutta nyt.Tuntuu tosi hyvältä ja kutkuttavalta, kun kylmägeeliä häntäluun paikkeille levittelin.
No häntäluun ympärille, jotten sentäs tuonne noin.. Juilii vieläkin lauantainen kompurointi siihen malliin, että pakko oli helpotusta kehitellä.Jaa paikkeille?! Tarkkuutta nyt.
Kokeile ihmeessä laittaa sitä boltseihin. Oon kokeillut.Tuntuu tosi hyvältä ja kutkuttavalta, kun kylmägeeliä häntäluun paikkeille levittelin.
Kylmägeeli menee vielä. Itsellä lipsahtanut jotain helvetin lämpösalvaa konehuoneeseen. Hiulihei oli se.Kokeile ihmeessä laittaa sitä boltseihin. Oon kokeillut.
-e- Tai siis en mä sitä ITSE laittanut, mutta mä olin se kohde kuitenkin. Se siis, jolle sitä laitettiin.
Mä jouduin menemään huuhtomaan pallukoita kylmägeelikokeilun jälkeen. Jonkun aikaa kesti sitä tuskaa, mut ei hirveen kauaa.Kylmägeeli menee vielä. Itsellä lipsahtanut jotain helvetin lämpösalvaa konehuoneeseen. Hiulihei oli se.
Toivottavasti jampsteri löytyy.Työkaverin Chilessä asuva isä on yksi neljästä viimeisestä suomalaisesta, joita ei ole vielä tavoitettu. Vetää väkisin mietteliääksi.
Kaksi sanaa:Tulevaisuus ahdistaa. Vaihdan alaa mitä suurimmalla todennäköisyydellä, mutten tiedä oikein mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Lähteäkö kokonaan pois lappeen Rannasta vai katsoa ensin mitä kaikkee täältä löytyy? Jos lähdetään, niin minne? Takaisin Joensuuhun? Helsinkiin? Jonnekin kauemmas?
Ahistaa :thumbfh:.
JEEEEEEE :thumbup:Kaksi sanaa:
- Turku
Miksi pitäisi ahdistua vielä lisää?Kaksi sanaa:
- Turku
Ainakin mun kohdalla Turku on toiminut päinvastoin.Miksi pitäisi ahdistua vielä lisää?
Toi on just sitä. Ne vaan luulee tietävänsäAinakin mun kohdalla Turku on toiminut päinvastoin.
Mites noi keskimmäräiset turkulaiset talvet ja tullut kommentointi forumille puoltavat tuota?Ainakin mun kohdalla Turku on toiminut päinvastoin.
Turku on Suomen ykkönen!Ainakin mun kohdalla Turku on toiminut päinvastoin.
Miten voikaan noin lyhyt lause olla niin monella tavalla väärin?Turku on Suomen ykkönen!
Turku on Suomen kakkonen?Miten voikaan noin lyhyt lause olla niin monella tavalla väärin?