Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mä taas joudun kohta tekemään surunvalitteluadressin... firmasta poistui muuan kolarissa. Isä ja lapsi menehtyi, äiti jäi ilmeisesti eloon. :frown:
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mites noi keskimmäräiset turkulaiset talvet ja tullut kommentointi forumille puoltavat tuota?

Ei, vaan oikesti, hienoa että viihdyt ja olet löytänyt itsellesi sopivan paikan :thumbup:
Minä kaipaan varmempaa lumista talvea.
Voi kuule, kuinka kova huuto ja hammastenkiristys olisi jos Kajaaniin olisi jäänyt. Mullan alla olisin jo. (No toi oli turhan rankasti sanottu, kai sitä sielläkin ois saanu pään vippaseen kivasti)

Turku on muutenkin rannikkokaupunkina mulle tietyllä tavalla edelleen eksoottinen paikka.

Pienestä se pienen ihmisen on huumori revittävä ja hyvin toimii!

EDIT: Talvien kehnous on ainoa miinuspuoli, mutta toisaalta jos ei oo lunta, niin pääseepä useammin skootterilla töihin. :ahem:

EDIT2: Hyllerille kiitokset kun mut tänne houkutteli, vaikka lähtikin itte VETÄÄN. :thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ihan helpottunut. Pitkään mielessä ollut päätös on muotoutunut, ratkaisu tehty ja selkeä.

Näillä mennään aika kivasti parikin vuotta.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Tulevaisuus ahdistaa. Vaihdan alaa mitä suurimmalla todennäköisyydellä, mutten tiedä oikein mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Lähteäkö kokonaan pois lappeen Rannasta vai katsoa ensin mitä kaikkee täältä löytyy? Jos lähdetään, niin minne? Takaisin Joensuuhun? Helsinkiin? Jonnekin kauemmas?

Ahistaa :thumbfh:.
Onko sinulle yhtään selvää, mitä siltä uudelta alalta haluaisit? Täältä pääkaupunkiseudulta löytyy kyllä ainakin paljon tarjontaa.

Otanimeen vaikka... :alppu:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tulevaisuus ahdistaa. Vaihdan alaa mitä suurimmalla todennäköisyydellä, mutten tiedä oikein mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Lähteäkö kokonaan pois lappeen Rannasta vai katsoa ensin mitä kaikkee täältä löytyy? Jos lähdetään, niin minne? Takaisin Joensuuhun? Helsinkiin? Jonnekin kauemmas?

Ahistaa :thumbfh:.
Ai ei jalkapallo enää nappaa?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Mä taas joudun kohta tekemään surunvalitteluadressin... firmasta poistui muuan kolarissa. Isä ja lapsi menehtyi, äiti jäi ilmeisesti eloon. :frown:
Voi kauhistus sitä surun määrää. Miten äiti siitä selviää. :frown:
Miten lohduttaja löytää oikeita ja sopivia sanoja ja tekoja.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Voi kauhistus sitä surun määrää. Miten äiti siitä selviää. :frown:
Miten lohduttaja löytää oikeita ja sopivia sanoja ja tekoja.
Ei se nyt ihan lähipiiriä ollut. Kuten tiedätte tän firman... valtakunnan laajuisesti on toimipaikkoja. Mutta työkaverini tunsi. Tapaus on tuolla lehdissäkin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Edelleenkin pelot jotta taivas putoaa niskaan, tärisyttää, kauhistuttaa, vituttaa. Mahtava fiilis.
 
Ylös