Tekstari tuli, on ok. Selvästi helpottaa koko työporukkaa moinen tieto.Työkaverin Chilessä asuva isä on yksi neljästä viimeisestä suomalaisesta, joita ei ole vielä tavoitettu. Vetää väkisin mietteliääksi.
Voi kuule, kuinka kova huuto ja hammastenkiristys olisi jos Kajaaniin olisi jäänyt. Mullan alla olisin jo. (No toi oli turhan rankasti sanottu, kai sitä sielläkin ois saanu pään vippaseen kivasti)Mites noi keskimmäräiset turkulaiset talvet ja tullut kommentointi forumille puoltavat tuota?
Ei, vaan oikesti, hienoa että viihdyt ja olet löytänyt itsellesi sopivan paikan :thumbup:
Minä kaipaan varmempaa lumista talvea.
Onko sinulle yhtään selvää, mitä siltä uudelta alalta haluaisit? Täältä pääkaupunkiseudulta löytyy kyllä ainakin paljon tarjontaa.Tulevaisuus ahdistaa. Vaihdan alaa mitä suurimmalla todennäköisyydellä, mutten tiedä oikein mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Lähteäkö kokonaan pois lappeen Rannasta vai katsoa ensin mitä kaikkee täältä löytyy? Jos lähdetään, niin minne? Takaisin Joensuuhun? Helsinkiin? Jonnekin kauemmas?
Ahistaa :thumbfh:.
:frown:Mä taas joudun kohta tekemään surunvalitteluadressin... firmasta poistui muuan kolarissa. Isä ja lapsi menehtyi, äiti jäi ilmeisesti eloon. :frown:
Ai ei jalkapallo enää nappaa?Tulevaisuus ahdistaa. Vaihdan alaa mitä suurimmalla todennäköisyydellä, mutten tiedä oikein mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Lähteäkö kokonaan pois lappeen Rannasta vai katsoa ensin mitä kaikkee täältä löytyy? Jos lähdetään, niin minne? Takaisin Joensuuhun? Helsinkiin? Jonnekin kauemmas?
Ahistaa :thumbfh:.
No voi pimppi!Mä taas joudun kohta tekemään surunvalitteluadressin... firmasta poistui muuan kolarissa. Isä ja lapsi menehtyi, äiti jäi ilmeisesti eloon. :frown:
Voi kauhistus sitä surun määrää. Miten äiti siitä selviää. :frown:Mä taas joudun kohta tekemään surunvalitteluadressin... firmasta poistui muuan kolarissa. Isä ja lapsi menehtyi, äiti jäi ilmeisesti eloon. :frown:
Ei se nyt ihan lähipiiriä ollut. Kuten tiedätte tän firman... valtakunnan laajuisesti on toimipaikkoja. Mutta työkaverini tunsi. Tapaus on tuolla lehdissäkin.Voi kauhistus sitä surun määrää. Miten äiti siitä selviää. :frown:
Miten lohduttaja löytää oikeita ja sopivia sanoja ja tekoja.
:frown::frown::frown::frown:Mä taas joudun kohta tekemään surunvalitteluadressin... firmasta poistui muuan kolarissa. Isä ja lapsi menehtyi, äiti jäi ilmeisesti eloon. :frown:
Ei se nyt ihan lähipiiriä ollut. Kuten tiedätte tän firman... valtakunnan laajuisesti on toimipaikkoja. Mutta työkaverini tunsi. Tapaus on tuolla lehdissäkin.
Ootko syvällisesti ja rehellisesti ajatellut, että noi fiilikset vois välttää?Edelleenkin pelot jotta taivas putoaa niskaan, tärisyttää, kauhistuttaa, vituttaa. Mahtava fiilis.
Joo-o... En enää ikinä poistu talosta, kun se johtaa tuollaiseen. En kyllä todellakaan meinaa ihan heti alkoholiin koskea. Lisäksi uskon liian hyvää ihmisistä.Ootko syvällisesti ja rehellisesti ajatellut, että noi fiilikset vois välttää?
Tasoittavallahan tuo lähtee.Joo-o... En enää ikinä poistu talosta, kun se johtaa tuollaiseen. En kyllä todellakaan meinaa ihan heti alkoholiin koskea. Lisäksi uskon liian hyvää ihmisistä.