kouvotsvoni
Banjottu
Eli me ollaan samassa pisteessä.No voi hyvänen aika.
Eli me ollaan samassa pisteessä.No voi hyvänen aika.
Mä osallistuin kanssa vuonna -97 ollessani katsomassa ko. rallia. Ku tuttu tyttö marssi siellä ni seuraksi mentiin sitten.Olin tänään niinkin punkkari, että osallistuin rallinvastaiseen mielenosoitukseen Jyskylässä!
Halvempaakin on tarjolla, mutta ohan niillä sentään kaksi formulatallia.Kyllä se vaan on paras energiajuoma! :thumbup:
Näppis ei toimi?
Kasvot hävisivät.Näppis ei toimi?
Moniko joisi 'energiajuomaa' jos sille annettaisiin oikea nimi, eli kalorijuoma?Kyllä se vaan on paras energiajuoma! :thumbup:
Juonkin aina light:ia! :thumbup:Moniko joisi 'energiajuomaa' jos sille annettaisiin oikea nimi, eli kalorijuoma?
Oi ku ihana kuva! Kissimirri! Gur nau! Schii!!Kasvot hävisivät.
Enemmän kuin CocaCoolassa. :ahem:Moniko joisi 'energiajuomaa' jos sille annettaisiin oikea nimi, eli kalorijuoma?
Aspartaami on paljon vaarallisempaa.Juonkin aina light:ia! :thumbup:
No kohta asut Venäjällä, kun tulee III mualimansota. :dunno:Nyt meni kyllä toiseen potenssiin tuo äskön pistämäni kuva. Taidan lähteä juomaan vodkaa rajan taakse. Perkele.
Mää kokeilin just ...tai no pari päivää sitten...ED:iä ja olipahan paskaa ainetta. Hyi hjotta kuka tollaista kehtoo juora?!:thumbfh:Moniko joisi 'energiajuomaa' jos sille annettaisiin oikea nimi, eli kalorijuoma?
Varmaan lähettäisivät Siperiaan.No kohta asut Venäjällä, kun tulee III mualimansota. :dunno:
Voi Kouvo... Mä en meinaa pystyy ottaa sua vakavasti kun sul on toi kisu tossa!Varmaan lähettäisivät Siperiaan.
ÄRGH...