Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Hämmentynyt. Lisäksi kolmen päivän putken takia säikyn korkeita ääniä välillä. Melkeen pomppasin tuolilta, kun sain tekstiviestin. :D
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Ahiido iski. Eli ahdistus. Hollannin oikeustoimet iski uniin ja pahasti. Oikeudessa sielä hikoiltiin penkissä kun pomot hiillosti. Aamulla otti rintaan ja raskaasti. Nyt henkeä ja happea pitää haukkoa. Not good. Ohi se menee pian mutta tää on niiiiin ärsyttävää.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kiukku nousee kyllä joka kerta, kun joululaulun kuulee.. Täytyy vältellä radiota ja televisiota näemmä seuraavat viikot. Töissä korvatulpat sit päähän.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itse tulisin toimeen ihan hyvin ilman joulua. Senhän voisi lakkauttaa näin kirkostaeroamisbuumin aikakautena.
No ei virsiä lukuunottamatta joululauluissa paljoa Jeesuksen syntymän ilotarinaa mukana..enkä nyt tiedä miten kinkku ja kuusi liittyisivät Raamattuun. Käydä polttamassa Turku, niin eipähän tulisi joulurauhaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minulla on varmaan jotain purkautumattomia patoumia ja mörköjä päänupissa, kun joulu vituttaa lauluineen niin paljon.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Joulu on hieno juhlapyhä ja odottamisen arvoinen. Näkee niitä sukulaisia joista oikeasti tykkää, muita ei kutsuta, perheen kesken oloa ja suht ylenpalttista mukavavuutta kerran vuoteen. Primäärilauman kanssa kerran vuodessa yhteen kokoontumista. Joulua sietää juhlia.

Toista on itsenäisyyspäivä. Merkityksensä sillä on, hyväkin merkitys, mutta viimeisen kymmenen vuoden ajan linnanjuhlat ovat olleet jotakin muuta kuin itsenäisyyttä. Rahanpalvonta on yleisin teema, nimenomaan juuri raha. Tottakai muutama pennitön kulttuuritekijä myöskin kutsuttiin. Koska siihen on eliitillä varaa.

Suomessa on aikamoista alamäkeä. Meitä on vain 5 miljoonaa ihmistä, olemme erittäin pieni kansakunta maailmassa. Näin on meitä ohjattu ja hyvin olemme menestyneet.

Nykyinen kehitys on kuitenkin adoptoitu isommilta yhteiskunnilta. Raha, raha, ja kilpailutus. Kilpailutus on toimivaa, jos ollaan järjissään. Jopa täällä, pienellä porukalla, mutta kun se lyödään ainoaksi toimivaksi malliksi niin sitten alkaa haisemaan.

Eriarvoisuus on nimenomaan se mitä meidän pitää välttää. Pitää välttää aivan älyttömiä tuloeroja ammattien välillä. Yhteiskunnan ei niitä ainakaan pidä pidä kannustaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Käytetäänkö tässä hymiöitä siinä merkityksessä kuin Captain Howdy on ne meidät opettanut tuntemaan?

Jos, niin kohtuullinen suoritus.
Howdyn hommiin lie liittyy joku HAZARDI! Nyt ei ole siitä kyse, eikä myöskään siitä, mitä luulen. Luulen luulevani ihan jotain muuta luuloja.
 
Ylös