Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Miten ne voi kaikki irtisanoa. Aika epäreilua. :thumbdown Tsemppiä teille.

Ja sitten myös Thyellalle voimia :thumbup:

Itsehän menen tänään elokuviin. Odotan innolla. Semmonen mieliala ja päällimmäinen tunne tällä hetkellä
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
rappukaytavassa huomasin, etta meidan ovi on tuplalukittu ja siihen toiseen lukkoon on vaan yksi avain.
Tuohon ihan näppärä ratkaisu laitattaa oveen vielä yksi lukko, johon vain sulla on avain.

Jussin puoliskolle lykkyä työnhakuun.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Tuohon ihan näppärä ratkaisu laitattaa oveen vielä yksi lukko, johon vain sulla on avain.
No can do, mies on heittamassa mua pihalle. Virkavalta tosin puuttui peliin ja sanoi etta mun on parasta saada majailla taalla kunnes loydan uuden paikan, koska saatan olla vaarallinen itselleni ja muille. :confused:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
No can do, mies on heittamassa mua pihalle. Virkavalta tosin puuttui peliin ja sanoi etta mun on parasta saada majailla taalla kunnes loydan uuden paikan, koska saatan olla vaarallinen itselleni ja muille. :confused:
Ihan tällattiin kysymyksenä, lähinnä sinne virkavallan suuntaan, että etkö sä sitten voi olla vaarallinen itsellesi ja muille myös tuossa nykyisessä kämpässä?
Tokkopa kysymys kyllä sinne virkavallalle saakka tätä kautta kantautuu.

Mutta hiehoa toimintaa on jälleen kerran eron toiselta osapuolelta. Muuta ei voi sanoa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
No can do, mies on heittamassa mua pihalle. Virkavalta tosin puuttui peliin ja sanoi etta mun on parasta saada majailla taalla kunnes loydan uuden paikan, koska saatan olla vaarallinen itselleni ja muille. :confused:
Odotin hieman tän perään Azizin poliisilinkkiä. Älä ole vaarallinen itselles, tai ees muille.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Ihan tällattiin kysymyksenä, lähinnä sinne virkavallan suuntaan, että etkö sä sitten voi olla vaarallinen itsellesi ja muille myös tuossa nykyisessä kämpässä?
Tokkopa kysymys kyllä sinne virkavallalle saakka tätä kautta kantautuu.
Niinpa, sita makin miettisin. No, saanpahan ainakin hiukan lisaaikaa, jos nyt sais nukuttua edes yhden yon kunnolla.
 
Ylös