Sinäputki
Troll
Komppaus. Aina elämää ei voi hallita täysin, mutta toivottavasti molemmat saavat asiat mallilleen.Joo. Ei ole helppoa kummallakaan. Tsemppiä molemmille.
Komppaus. Aina elämää ei voi hallita täysin, mutta toivottavasti molemmat saavat asiat mallilleen.Joo. Ei ole helppoa kummallakaan. Tsemppiä molemmille.
Tuohon ihan näppärä ratkaisu laitattaa oveen vielä yksi lukko, johon vain sulla on avain.rappukaytavassa huomasin, etta meidan ovi on tuplalukittu ja siihen toiseen lukkoon on vaan yksi avain.
Vois edes joskus pienen hetken niin sehän olisi jo huisia.Komppaus. Aina elämää ei voi hallita täysin.
Eikö sitä moderointituotteiden kittaamista muka elämänhallinnaksi lasketa?Vois edes joskus pienen hetken niin sehän olisi jo huisia.
Comeback!Nauran tälle jätkälle!
Aika vastakkainen vaikutus tuntuisi olevan itseasiassa.Eikö sitä moderointituotteiden kittaamista muka elämänhallinnaksi lasketa?
No can do, mies on heittamassa mua pihalle. Virkavalta tosin puuttui peliin ja sanoi etta mun on parasta saada majailla taalla kunnes loydan uuden paikan, koska saatan olla vaarallinen itselleni ja muille.Tuohon ihan näppärä ratkaisu laitattaa oveen vielä yksi lukko, johon vain sulla on avain.
Ihan tällattiin kysymyksenä, lähinnä sinne virkavallan suuntaan, että etkö sä sitten voi olla vaarallinen itsellesi ja muille myös tuossa nykyisessä kämpässä?No can do, mies on heittamassa mua pihalle. Virkavalta tosin puuttui peliin ja sanoi etta mun on parasta saada majailla taalla kunnes loydan uuden paikan, koska saatan olla vaarallinen itselleni ja muille.
Onko sulla onnistunut paremmin?Nauran tälle jätkälle!
Odotin hieman tän perään Azizin poliisilinkkiä. Älä ole vaarallinen itselles, tai ees muille.No can do, mies on heittamassa mua pihalle. Virkavalta tosin puuttui peliin ja sanoi etta mun on parasta saada majailla taalla kunnes loydan uuden paikan, koska saatan olla vaarallinen itselleni ja muille.
Niinpa, sita makin miettisin. No, saanpahan ainakin hiukan lisaaikaa, jos nyt sais nukuttua edes yhden yon kunnolla.Ihan tällattiin kysymyksenä, lähinnä sinne virkavallan suuntaan, että etkö sä sitten voi olla vaarallinen itsellesi ja muille myös tuossa nykyisessä kämpässä?
Tokkopa kysymys kyllä sinne virkavallalle saakka tätä kautta kantautuu.
Riippuu, onko tuotteiden kulutus kontrollissa.Aika vastakkainen vaikutus tuntuisi olevan itseasiassa.
Taisi olla tuttu, kun noin harmittaa.Onko sulla onnistunut paremmin?
Heh, moderaattorilla homma kontrollissa. Just joo.Riippuu, onko tuotteiden kulutus kontrollissa.
Lopputoteamus on, että moderaattoreilla ei ole alkoholiongelmia. Hyvin se alas menee.Heh, moderaattorilla homma kontrollissa. Just joo.