Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Oh, nice..

Tuolla pinkoo, horisontissa. Se mainosmiljunäärimme, kovaa se osaa juosta.. pärjäisi varmaan olympiasatasellakin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Luulin hetken olevani joko Jouluherkkutoikissa tai Syön parhaillaan -otsakkeessa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vuosi äidin kuolemasta.

Tuli sitten uniin kummittelemaan. Vähän neuvo faijaa, kun oli tehnyt ihan typerästi kodinhoitohuoneen.

Niin, ja 2 sähkökatkoa yöllä. Katkon jälkeen rupee talon kaikki sähkölaitteet piippaamaan ja kilisemään. Että semmoiset terveiset toiselta puolelta.:eek:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mulla on puhelimessa useammankin kuolleen läheisen ja tutun/ystävän jo aikaa sitten käytöstä poistettu numero. En tiedä miksi, mutta en vaan halua niitä poistaakaan.
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Se on taatelikakkutaikinaa!

Uskokaa tuo niin pystytte, ehkä, jatkamaan elämää.
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Ihan kivaa. Oon pitkästä aikaa hengannut forumilla melken koko päivän. Millonhan tätä tuli tehtyä viimeksi.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Vituttaa ja väsyttää. Kun vituttaa niin väsymys syvenee ja kun väsyttää niin vitutus syvenee. Palaa lähtöruutuun. Syöksykierre, no way out. Pitkä päivä.

Huoh
 

Örfil

Guest
YLETÖN VITUTUS!

Vaimon työpaikalla kaikki irtisanottu. Siinä meni ns. unelmatyöpaikka sekä loppui firman maksamat koulutukset kesken.

Aivan käsittämätön juttu! Kaikki on siellä päät pyörällä ja niin olen minäkin.
Millä rahalla tässä taas kevät eletään = kaikki harrasteet ja projektit jäihin.

PERSEENSUTIJAHELVETINHELVETINHELVETTI :jaska::jaska::jaska:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
YLETÖN VITUTUS!

Vaimon työpaikalla kaikki irtisanottu. Siinä meni ns. unelmatyöpaikka sekä loppui firman maksamat koulutukset kesken.

Aivan käsittämätön juttu! Kaikki on siellä päät pyörällä ja niin olen minäkin.
Millä rahalla tässä taas kevät eletään = kaikki harrasteet ja projektit jäihin.

PERSEENSUTIJAHELVETINHELVETINHELVETTI :jaska::jaska::jaska:
:(:(:(

Voihan WITTU!
 

Örfil

Guest
Og samma på Norsk!

Vaimon duuni loppuu 15.1.

20.1 lähtee kone Goaan ja me siinä mukana. Siellä sitä on kiva "fiilistellä" talvilomaa kolme viikkoa ja aikaa miettiä että kuinka perhe elätetään palattuamme yhden miehen palkalla ja minimipalkkaisen naisen työkkärikorvauksilla.

Onneksi on tuo loma. Muuten repeäisi pää ja perse. Yhtään pitemmälle ei nyt jaksa elämää miettiä.
 

Örfil

Guest
No ei mene putkeen Jussin suunnalla:thumbfh:
Toisaalta vois perua jo maksetun (säästetyn) reissun ja laittaa ne "putkeen".
Mutta ei maksa vaivaa. Minä maksoin myös vaimon matkan ja halvemmaksi se siellä tulee elää se aika kun laitetaan talo siksi aikaa säästölämmöille ja pärjätään siellä apaut 10-15e/pv budjetilla (suht leveästi).

Naiminen ei maksa mitään ja kilon jointtipussilla pärjätään pitkään :D
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Kosta mokkereille joulun vitutukset!:mad_old::eek:
No vittu, liian tiptop on nyt asiat täällä näin. Asevahvuudetkin jiirissä mallikkaasti. Ei pääse sanomaan mistään, juoksuttamaan päivystäjiä.
Jostain ne tiesi että mie olen hein seuranans' tämän illan. :eek:

Noh, onhan tässä tietysti vielä iltaa jäljellä..

---

Jussille ja paremmalle puoliskollensa kovasti tsemppiä. Paskamaisia uutisia tommoset. :thumbfh:
 
Ylös