En tiedä ikääsi. Mutta oletuksella, että se riittää anniskeluravintoloihin niin ei mitään muuta kun kaikki ystävätytöt völjyyn ja paikan näkyvimpään pöytään istumaan.Arvasin että täältä saa hyviä vastauksia
Onhan ne ihan loistavia ystäviä, ei siinä mitään, mutta jos haluais vähän enemmän joskus
Sä hoidat homman vähän niin kuin meikäläinen, eli ihan väärin.Mikä helevetti siinä on että mulla on ihan tarpeeks ystävätyttöjä mutta ei yhtään tyttöystävää?
Loistava idea Odotellaan vielä pari... eikun yks vuos enää!En tiedä ikääsi. Mutta oletuksella, että se riittää anniskeluravintoloihin niin ei mitään muuta kun kaikki ystävätytöt völjyyn ja paikan näkyvimpään pöytään istumaan.
Sitten on naarasta jonoks asti ja valmiiks kosteana kun yksinäinen mies ainakin näennäisesti viihdyttää pöydällistä naaraita.
Nii, kai sitä pitäs olla hirvee kovis ja laittaa oiken reilusti ja näkyvästi nuuskaa huuleen joka välitunti ja kohdella tyttöjä kun paskaa niin ehkä sitte irtoais. Siltä se ainaki näyttää tuolla lukion käytävillä.Sä hoidat homman vähän niin kuin meikäläinen, eli ihan väärin.
Kyllä.Nii, kai sitä pitäs olla hirvee kovis ja laittaa oiken reilusti ja näkyvästi nuuskaa huuleen joka välitunti ja kohdella tyttöjä kun paskaa niin ehkä sitte irtoais. Siltä se ainaki näyttää tuolla lukion käytävillä.
En tiedä.Mikä helevetti siinä on että mulla on ihan tarpeeks ystävätyttöjä mutta ei yhtään tyttöystävää?
KYLLÄ! Paljon mälliä ylä- ja alahuuleen ja kielen alle! Runsaskätisesti annostele. Sitten vaan siellä lukion käytävillä kysyt mimmeiltä suureen ääneen PIVVUA ja naurat iloisesti.Nii, kai sitä pitäs olla hirvee kovis ja laittaa oiken reilusti ja näkyvästi nuuskaa huuleen joka välitunti ja kohdella tyttöjä kun paskaa niin ehkä sitte irtoais. Siltä se ainaki näyttää tuolla lukion käytävillä.
Toi varmaan johtais siihen että vetäisin puolet henkeen jos en sitä ennen jo ehtisi oksentaa nuuskaan tottumattomana.KYLLÄ! Paljon mälliä ylä- ja alahuuleen ja kielen alle! Runsaskätisesti annostele. Sitten vaan siellä lukion käytävillä kysyt mimmeiltä suureen ääneen PIVVUA ja naurat iloisesti.
Ahaa, mä voisin kysyä niiltä että tietääkö ne ketään sen sijaan että yritän räpeltää ite!Kaveritytöillä on usein kaverityttöjä, joista saa hyviä tyttökavereita. Noin niinkun siltä varalta jos et tahdokaan tukehtua kamelinpaskaan.
Tuuppingissa ja muussa vehtauksessa on kuitenkin itse itse räpeltäminen se juttu. Se kandee muistaa.Ahaa, mä voisin kysyä niiltä että tietääkö ne ketään sen sijaan että yritän räpeltää ite!
*muistaa*Tuuppingissa ja muussa vehtauksessa on kuitenkin itse itse räpeltäminen se juttu. Se kandee muistaa.
Hyvä. Ajattelin vaan, kun jo apuvoimia mietitään operaatioihin. Ei nimittäin tunnu juuri missään, jos ei ole itse luukulla sohimassa.*muistaa*
Vaikka angstaisitkin niin älä silti mene teräaseilla sorkkimaan omaa kehoasi.Mulla ei. Leikkelin itseäni.
??? Lähtikö takatassut irti? Hurjaa, man, hurjaa.Mulla ei. Leikkelin itseäni.
No kun partakone ei oikein toiminut... :frown:Vaikka angstaisitkin niin älä silti mene teräaseilla sorkkimaan omaa kehoasi.
Että kostoks ranteet auki?No kun partakone ei oikein toiminut... :frown: