Thyella
þýðingafræðingur
:frown: mun kavereilla ei homotutkat oo varissy, vaikka oon kaikilta kysyny. Turvallisin mielin lahden matkaan siisTuleeko poikakaverinsa kanssa?
Jussi, se on vaihtari.
:frown: mun kavereilla ei homotutkat oo varissy, vaikka oon kaikilta kysyny. Turvallisin mielin lahden matkaan siisTuleeko poikakaverinsa kanssa?
Muista kuinka kävi aikanaan Laatokan jäillä!:frown: mun kavereilla ei homotutkat oo varissy, vaikka oon kaikilta kysyny. Turvallisin mielin lahden matkaan siis
Jussi, se on vaihtari.
Jaahas, ilmeisesti jotain löytynyt. Verikoetuloksista soiteltiin ja täytyy mennä uudestaan lääkärin juttusille.Totta.
Lomareissulla viimeviikolla olin kaksi päivää kuumeessa Borneon sademetsäreissun jälkeen. Jotkut ötökät pisteli jalkaan ja tuli paukamia. Menivät muutamassa päivässä pois. Täytyypi käydä lekurilla jotta saa varmuuden ettei ole tullut mitään vakavampaa tuliaista aasiasta.
no voi schaisse :dunno: paranemisia kuitenkin, toivonmukaan eiole mitn pahempaa.Niinpä.
Ja ei ole ensimmäinen kerta. Muutama vuosi sitten Thaimaan lomalla meni joku ötökkä ihon alle ja jouduin siellä sairaalahoitoon ja sain kunnon mömmökuurin.
:dunno: Pikaisia paranemisia!Jaahas, ilmeisesti jotain löytynyt. Verikoetuloksista soiteltiin ja täytyy mennä uudestaan lääkärin juttusille.
Olo on edelleen kuumeinen.
Thyella, pikaisia panemisia sulle.:dunno: Pikaisia paranemisia!
Kiitos! :thumbup:Thyella, pikaisia panemisia sulle.
No jopas. Toivottavasti homma hoituu nytkin jollain pillerikuurilla nopsaan!Niinpä.
Ja ei ole ensimmäinen kerta. Muutama vuosi sitten Thaimaan lomalla meni joku ötökkä ihon alle ja jouduin siellä sairaalahoitoon ja sain kunnon mömmökuurin.
Liekö noista Thyllikselle paljoakaan iloa?Thyella, pikaisia panemisia sulle.
Denguekuumetta ja poskiontelon tulehdus.No jopas. Toivottavasti homma hoituu nytkin jollain pillerikuurilla nopsaan!
Huh, en tienyt. Otan osaa.Denguekuumetta ja poskiontelon tulehdus.
Pilleribileet ja meno jatkuu.
Kiitos.Huh, en tienyt. Otan osaa.
Paranemisia.
Ei saatana! Koita mies jaksella :ahem:Denguekuumetta ja poskiontelon tulehdus.
Pääsyy miksi välttelen eksoottisia maita on eksoottiset taudit. :dunno: Paranemisia!Denguekuumetta ja poskiontelon tulehdus.
Ei kannata vältellä, riskejä elämässä on. Kokemuksia ei saa kuin pienen riskin kautta. Kerran täällä eletään ja onhan dengue-kuumekin jokin kokemus :yuck: Sori, huono vertaus varmaan tällä hetkellä...Pääsyy miksi välttelen eksoottisia maita on eksoottiset taudit. :dunno: Paranemisia!
Pääsyy miksi välttelen eksoottisia maita on eksoottiset taudit. :dunno: Paranemisia!
Juuri näin. :thumbup:Ei kannata vältellä, riskejä elämässä on. Kokemuksia ei saa kuin pienen riskin kautta. Kerran täällä eletään
Jaylla on asenne kohdallaanJuuri näin. :thumbup: