Paranemisia JayR:lle!
Eksoottisista lomakohteista suuri haaveeni olisi päästä Etelännavalle (tai muuhun arktiseen paikkaan) retkeilemään. Niitä retkiähän järjestetään ammattimiesten (esim. Poppis Suomelan) johdolla ja mulla se kuntokin nykyään riittää. Ainoa pelko on se, että tuo astma estäisi sen haaveen toteutumisen.
Edit: Lienee tuo raha kuitenkin suurempi este kuin astma.
Ei ehkä pääsyy, mutta jotenkin itseäni ei ole nuo Etelä-Aasian lomakohteet oikein ikinä kiinnostaneet. Tuntuu ettei siellä ole oikein mua kiinnostavaa aktiviteettiä, ja sitten jos kaupan päälle iskee joku ebola, niin hienoa.. Sen sijaan Aasiasta kiinnostaa kaukoitä ja pohjoissektori eli lähinnä Japani ja Siperia. Erityisesti vieläpä talvella, jolloin pääsisi taistelemaan toisenlaisissa ääriolosuhteissa kuin Thaimaan helteissä.. Sinänsä varmaan yhtä suuri/pieni kuolemanriski molemmissa..Pääsyy miksi välttelen eksoottisia maita on eksoottiset taudit. :dunno: Paranemisia!
Eksoottisista lomakohteista suuri haaveeni olisi päästä Etelännavalle (tai muuhun arktiseen paikkaan) retkeilemään. Niitä retkiähän järjestetään ammattimiesten (esim. Poppis Suomelan) johdolla ja mulla se kuntokin nykyään riittää. Ainoa pelko on se, että tuo astma estäisi sen haaveen toteutumisen.
Edit: Lienee tuo raha kuitenkin suurempi este kuin astma.
Viimeksi muokattu: