Soittelin Hkiin vanhaan RC paikkaan ja saan sieltä uuden moottorin ja ajoakun varsin hyvään markkinahintaan, ei tartte tilailla Saksasta. Tämä sillä jos toi raato joskus vielä herää henkiin.
Laitan nyt vikan ehjän koneen lentokuntoon ja loppuviikosta on sään salliessa testilennot. Tikkuja luvassa?
Fiilis on siis odottava ja jännittynyt. Ensi viikon jälkeen takas töihin ja jännitys kasvaa, koska lähden syksyllä viikoksi Muncheniin kouluttamaan uusia SAP mallintajia. Menee omalla painollaan, olen firman paras mies tuohon hommaan :ahem: Haiskoon oma kehu, mutta näin on.
Edit: paras sivujuonne tässä episodissa on että ehdotin nykyistä kuviota jo vuosi sitten, mutta Tampereelle. Mulla olis ollut täällä 4-5 hyvää jätkää tohon hommaan. Nyt ne menee Saksaan, mutta saanpahan näppini väliin koulutuksen kautta. Hirveetä vääntöä töissä: oma työpaikka on sivuseikka kun samalla koitan pitää loppujen duunikavereitten paikkoja kynsin ja hampain. Nyt näyttää hyvältä, poliittinen peli on myös tiukkaa ja nössöt jää toiseksi. Mun kusipäisyyteni on toistaiseksi taannut toimeentulon ainakin kahdelle perheelle täällä Suomessa. Ei paljoa, mutta edes jotain. Tamperetta ei polteta
Ps. odotan mielenkiinnolla että syksyn Munchenin reissulla ehkä pääsemme keskustelemaan -39-45 tapahtumista. Olen valmistautunut asiaan hyvin. Oikeastaan jo -18 tapahtumista alkaen. Sakut on tästä kautta rantain vihjailleet jo pitkään. Niillä on jotain hampaankolossa.