Näin se on nähtävä.Ihan jees. Kyllä se vielä tästä itkuksi muuttuu.
Näin se on nähtävä.Ihan jees. Kyllä se vielä tästä itkuksi muuttuu.
Peesi.Aivan hirveä olo.
Olo heikkeni ainakin katsoessani risteilyn kuvasaldoa.No mikäs se kouvoa&dompparia noin hirvityttää?
Ettei se vaan johtunu siitä, että se paloviina pullo vilahteli siellä kuvissa :yuck:Olo heikkeni ainakin katsoessani risteilyn kuvasaldoa.
Itse tirautin eilen pari kyyneltä, mutta sitten palasin maanpinnalle.Mua vähän itkettää, oisko menkat tulossa.
Kai soittelet Norjalaista kissantappo heviä?Perusfiilis, kohta pitäs taas jaksaa soitella. Vois alkaa lämmittelemään.
Kissantappohevi on huomattavasti parsempaa, kuin esim. kissan tappo hevi.Kai soittelet Norjalaista kissantappo heviä?
En. Soitellaan kaikenlaista: pop, rock, reggae, country ja myöskin raskaampaa metallia.Kai soittelet Norjalaista kissantappo heviä?
Otappa lisempää :alppu:Kissantappohevi on huomattavasti parsempaa, kuin esim. kissan tappo hevi.
Mulla möyrii mahassa, olenkohan raskaana?Mua vähän itkettää, oisko menkat tulossa.
:eek!::eek!::eek!:Mikäs tässä on Punaviiniä litkiessä ja koulujen alkuja odotellessa
Kyllä viiniä on mennyt tänä kesänä, mutta onneksi koulut alkavat ja pääsen arkirytmiin!:eek!::eek!::eek!:
:thumbup:Hyvä olo on nyt.