Melinda
Sponsored by Sam
:thumbup:Joka sana niin totta.
:thumbup:Joka sana niin totta.
Siguainesta, jollei olisi noin pitkä.Joka sana niin totta.
Lyhyt referaatti:"Share your shorts"Siguainesta, jollei olisi noin pitkä.
.
Vai puolipiste?Siguainesta, jollei olisi noin pitkä.
Jäi askarruttamaan minkähän lisäklausuulin sisälsi tuo "Travel often", se kun oli varustettu tähdellä ja pieni alateksti on liian pieni luettavaksi.
Niin se lienee.Vai puolipiste?
Pystyt riipaseen vaikka kännit!Jumaliste että on särmä olo, eilen vieroitusoireista piittaamatta en nauttinut alkoholia lain.
Tänään pystyy vaikka mihin!
Pystytkö pomppimaan ilman, että kivekset hiissaa?Jumaliste että on särmä olo, eilen vieroitusoireista piittaamatta en nauttinut alkoholia lain.
Tänään pystyy vaikka mihin!
Lyijypanoilla.Pystytkö pomppimaan ilman, että kivekset hiissaa?
Kuva ei ois kiva. :thumbup:Lyijypanoilla.
Sorry jos pilasin päiväsi videolla.Hyvä fiilis.
Perugiasta on löytyny mulle kämppä syyskuun ajaks.
Edessäni on jääkylmä ES.
Näpyttelen gradua ja kuuntelen biletysmusiikkia.
Illalla tulossa Rvíkissä asuva suomalainen kaveri katsastamaan Turun yöelämää mun kanssa.
Tykkään tatuoinnistani.
Fiilistelen edelleen hauskaa risteilyä.
Enpä usko että iskee päälle kuin sadekuuro, ja että nuo paikat sen takia menisivät sivu suun. Pidetään siis peukkuja paikkojen suhteen :ahem:Toisaalta kenkuttaa jos TAAS iskee taantuma päälle pahimpaan työnhakuaikaan, mutta sillehän ei toki sitten voi taas mitään...
Joo en kanssa jaksa uskoa että nyt 3v. säästöliekillä elämisen jälkeen hommat pysähtyis taas kuin seinään...Enpä usko että iskee päälle kuin sadekuuro, ja että nuo paikat sen takia menisivät sivu suun. Pidetään siis peukkuja paikkojen suhteen :ahem:
Ei muuta kuin jakaus ojennukseen ja puhdas pyhäpaita päälle niin siitä se lutviutuu.
Onneks mä oon kissa ja putoan jaloille, kävi miten kävi.YT:t on ....persiistä. Kamalaa aikaa odotella...