No anteeksi anteeksi. Rauhouitu nyt hyvä mies, en kysy.Ensin se ettei kysytä ja sitten tollainen PÄÄMÄÄRÄTÖN TIVAAMINEN!
No anteeksi anteeksi. Rauhouitu nyt hyvä mies, en kysy.Ensin se ettei kysytä ja sitten tollainen PÄÄMÄÄRÄTÖN TIVAAMINEN!
Lukisit nyt ensin tätä foorumia vaikka puol vuotta ja tutustuisit että miten täällä toimitaan. Vittu, alkaa nyppii kylläNo anteeksi anteeksi. Rauhouitu nyt hyvä mies, en kysy.
Tässä on kyllä nyt jotain ytimen tynkää...Lukisit nyt ensin tätä foorumia vaikka puol vuotta ja tutustuisit että miten täällä toimitaan. Vittu, alkaa nyppii kyllä
Ytimessä ei ole tynkää, ydin on singulariteetti ja täysin yksiulotteinen objekti.Tässä on kyllä nyt jotain ytimen tynkää...
Vähän samat fiilikset. Aluksi tuo joka jeesuksen jutusta herneily oli ihan huvittavaa, mutta pikkuhiljaa alkaa lipsua rasittavan puolelle.Lukisit nyt ensin tätä foorumia vaikka puol vuotta ja tutustuisit että miten täällä toimitaan. Vittu, alkaa nyppii kyllä
Otetaanpas tämä ihan varmuuden vuoksi quotella talteen.No... en kysele enää ikinä mitään.
:nope::nope:Vähän apaattinen. Eräs pitkäaikainen työkaveri, tai siis mies joka on ollut samassa firmassa jo ennen kuin itse olen tullut, vaikkakin eri osastolla ollut jo vuosia, ei kuulemma tule enää töihin. Selkä oli ollut kipeenä. Jotain löytyny munuaisista. Niin kuin jokapuolelta muualtakin kehoa. Ei mitään tehtävissä. Siinä se sitten. Nopeasti tuli päivät täyteen. Tais just ehtiä 50 täyttää
Vähän apaattinen. Eräs pitkäaikainen työkaveri, tai siis mies joka on ollut samassa firmassa jo ennen kuin itse olen tullut, vaikkakin eri osastolla ollut jo vuosia, ei kuulemma tule enää töihin. Selkä oli ollut kipeenä. Jotain löytyny munuaisista. Niin kuin jokapuolelta muualtakin kehoa. Ei mitään tehtävissä. Siinä se sitten. Nopeasti tuli päivät täyteen. Tais just ehtiä 50 täyttää
Sama.:nope::nope:
Näinhän se. Meinasin just viimeviikolla, että mitä helvettiä sitä itsekkin maksaa jotain lainan vakuutusta, joka sitten antaa antaa hintaa jos sattuu kuolemaan, taikka sairastumaan vakavasti. En nyt kuitenkaan taida sitä vakuutusta irtisanoa, vaikka ehdot ja hinta muuttuukin, koska olen ollu 2,5 vuotta ILMAN TUPAKKIA.. perskele.Sama.
Muutenkin oli jo sellainen "kaikki on perseestä" -fiilis. Ei piristänyt, että löytyy muita joilla menee vielä huonommin.
Voittiko Tappara?Aivan mahtava.
Pidä nyt se naama..... kunpa voittaisi, mutta tässä on kyse siitä, kun rikoin pituushypyssä kolme kertaa omaa ennätystäni ja juoksussa yli sekunnin viime vuodesta.Voittiko Tappara?
Hienoa! Paljon onnea.Pidä nyt se naama..... kunpa voittaisi, mutta tässä on kyse siitä, kun rikoin pituushypyssä kolme kertaa omaa ennätystäni ja juoksussa yli sekunnin viime vuodesta.
KiitosHienoa! Paljon onnea.
Tämähän on hienoa! Onnittelut!Pidä nyt se naama..... kunpa voittaisi, mutta tässä on kyse siitä, kun rikoin pituushypyssä kolme kertaa omaa ennätystäni ja juoksussa yli sekunnin viime vuodesta.