Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

burb

.
Aika pahanhajuinen fiilis. Olen nimittäin varma että hengitykseni löyhkää valkosipulille, mutta en tiedä että kuinka vahva tuo lemu on. Ainakaan kukaan ei ole asiasta maininnut, vielä...
Toisaalta yritän kaikin keinoin olla puhisematta liikaa keskustellessani.

*puh*

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Piti mennä Nokialle jouluksi mutta jotenkin sattuneesta syystä taidan jättää ripulin pelossa menemäti. Joulusuunnitelmat täytyy siis miettiä lain. Voisinkin tulla kuokkimaan jonkun pahaa-aavistamattoman forumilaisen kinkkupöytään!

burb

.
Albert Oil sanoi:
Piti mennä Nokialle jouluksi mutta jotenkin sattuneesta syystä taidan jättää ripulin pelossa menemäti. Joulusuunnitelmat täytyy siis miettiä lain. Voisinkin tulla kuokkimaan jonkun pahaa-aavistamattoman forumilaisen kinkkupöytään!
Aavistan pahaa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
burb sanoi:
Aika pahanhajuinen fiilis. Olen nimittäin varma että hengitykseni löyhkää valkosipulille, mutta en tiedä että kuinka vahva tuo lemu on. Ainakaan kukaan ei ole asiasta maininnut, vielä...

*puh*
Ole hengittämäti!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
burb sanoi:

*puh*
mä oon edelleen sitä mieltä et sä oot forumin suurin köpö. :eek:

burb

.
lara sanoi:
mä oon edelleen sitä mieltä et sä oot forumin suurin köpö. :eek:
Jipii! Mä oon forumin suurin köpö! Kuulitteko?!?!
Suurin köpö!

Mikä on köpö?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
kaiken kattava vitutus. hemmetin eksä ei halua päästää mua hakemaan välipäivinä mun tavaroita vanhalta kämpältä ku ei ite oo paikalla. kusipää. vien sängynkin ku pääsen sinne. idiootti. argh.
:(

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Odottavan jännittynyt ja stressaantunut, mitenköhän saa nukuttua ensi yönä. Lisäksi vituttaa se että on pitänyt suhata autolla ympäri suomea parin päivän ajan. Mittariin taitaa tulla sellainen parituhatta kilsaa. Huomisesta kun vielä selviäisi niin sitten ollaan jo vahvasti voiton puolella.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Yritän muistaa, että olen onnellinen. Se on vaan hankalaa, kun meinaa stressiä puskea ihan kunnolla nyt.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Juskanen sanoi:
Yritän muistaa, että olen onnellinen. Se on vaan hankalaa, kun meinaa stressiä puskea ihan kunnolla nyt.
unohda juskis toi stressaaminen! ei se mitaan auta kuitenkaan. paljon helpompi tehda asioita kun paattaa et naa nyt vaan tehdaan. kyyl sa siihen pystyt ja helposti! :alppu:

JOC

tavallinen virtanen
JOC sanoi:
Mitäs tässä, sain gradutoimeksiannon yhteen big4-firmaan. Siirtynen suoraan työsuhteeseen sinne.

Tänään saatiin neuvotteluja eteenpäin. Saan oikeen työkalun ja jopa palkkion sieltä. ELi hyvä fiilis jatkuu, yksi tentti vielä edessä.