Olga
.
Onneksi järki palailee jo pätkittäin. Olin jo huolestunut. 
Älä tuu. Ei täällä ole edes kaduilla riittävää valaistusta.Albert Oil sanoi:Voisinkin tulla kuokkimaan jonkun pahaa-aavistamattoman forumilaisen kinkkupöytään!
Aavistan pahaa.Albert Oil sanoi:Piti mennä Nokialle jouluksi mutta jotenkin sattuneesta syystä taidan jättää ripulin pelossa menemäti. Joulusuunnitelmat täytyy siis miettiä lain. Voisinkin tulla kuokkimaan jonkun pahaa-aavistamattoman forumilaisen kinkkupöytään!
Ole hengittämäti!burb sanoi:Aika pahanhajuinen fiilis. Olen nimittäin varma että hengitykseni löyhkää valkosipulille, mutta en tiedä että kuinka vahva tuo lemu on. Ainakaan kukaan ei ole asiasta maininnut, vielä...
Toisaalta yritän kaikin keinoin olla puhisematta liikaa keskustellessani.
*puh*
mä oon edelleen sitä mieltä et sä oot forumin suurin köpö.burb sanoi:Aika pahanhajuinen fiilis. Olen nimittäin varma että hengitykseni löyhkää valkosipulille, mutta en tiedä että kuinka vahva tuo lemu on. Ainakaan kukaan ei ole asiasta maininnut, vielä...
Toisaalta yritän kaikin keinoin olla puhisematta liikaa keskustellessani.
*puh*
Jipii! Mä oon forumin suurin köpö! Kuulitteko?!?!lara sanoi:mä oon edelleen sitä mieltä et sä oot forumin suurin köpö.![]()
se on hoppana niinku sa. hoppana kopo. sa vaan oot sellainen. :ahem:burb sanoi:Jipii! Mä oon forumin suurin köpö! Kuulitteko?!?!
Suurin köpö!
Mikä on köpö?
lara sanoi:mä oon edelleen sitä mieltä et sä oot forumin suurin köpö.![]()
Onko kopo ja köpö sama asia?lara sanoi:se on hoppana niinku sa. hoppana kopo. sa vaan oot sellainen. :ahem:
on on. tulin toihin..taalla tingitaan pisteista kirjainten paalla.Micael sanoi:Onko kopo ja köpö sama asia?
Ja jatkuu edelleen. Siis se hyvä fiilis.Il Tempo Gigante sanoi:Ja jatkuu... thumbup
Johtuu varmaan siitä, että liiga on ollut tauolla, eikä Lukko ole sen takia hävinnyt aikoihin.Il Tempo Gigante sanoi:Ja jatkuu edelleen. Siis se hyvä fiilis.
unohda juskis toi stressaaminen! ei se mitaan auta kuitenkaan. paljon helpompi tehda asioita kun paattaa et naa nyt vaan tehdaan. kyyl sa siihen pystyt ja helposti! :alppu:Juskanen sanoi:Yritän muistaa, että olen onnellinen. Se on vaan hankalaa, kun meinaa stressiä puskea ihan kunnolla nyt.
JOC sanoi:Mitäs tässä, sain gradutoimeksiannon yhteen big4-firmaan. Siirtynen suoraan työsuhteeseen sinne.